geslacht echo 13 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Belindada, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belindada

Belindada Niet meer actief

Hallo dames,

Vandaag bij babyview een pretecho gehad, zowel 2d als 3d, eerst lag ons kindje met zijn gezicht tegen de wand aan zodat we weinig konden zien, toen moest ik even huppelen door de ruimte en hierna lag het kindje inderdaad anders en konden we het beter zien. 3d gaf nog niet heel veel mooie beelden maar toch wel twee duidelijk foto's waarbij het neusje en mondje goed zichtbaar was. Ik vroeg of ze al iets kon zeggen over het geslacht. Ze zegt het is nog wel wat vroeg want bij 13 weken steekt er bij zowel een meisje als een jongen iets uit. Maar bij mij stak het streepje zeg maar richting de buik van kindje wat zou betekenden dat we een zoon krijgen, bij een meisje zou het het streepje richting de billen staan. Wie heeft nog meer met 13 weken een geslacht gehoord en bleek dit later ook juist te zijn? Zij zei dat ze haar geld erop durfde te wedden en denkt dat een jongen wordt maar 100 procent garantie kon ze ons pas met 17 weken geven als ik weer kom.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.993
    15.614
    113
    Nabij Utrecht
    Parallel aan de ruggegraat en afbuigend naar beneden is beide een meid!
    Omhoog ten opzichte van de ruggegraat is een jongen!

Als hij parallel aan de buik/ruggegraat lag, is het dus een meisje!

HEb je hiervan geen echo om te laten zien? Dan kan ik even voor je kijken.

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Zelfs bij de 20-weken echo schijnt 5% van de gevallen het verkeerde geslacht genoemd te worden.
    Die NUB-theorie is leuk, maar ik zou toch nog gewoon even een paar weken afwachten voor je vast te pinnen op een geslacht en het blijkt iets anders uit te pakken.
    Zelf geen ervaring mee, maar in mn omgeving wel mensen die dachten een meid te krijgen en het was echt een jochie (of andersom).

4. Belindada

Beste dames,

Hierbij de echo's, ben benieuwd wat jullie NUB dames ervan denken ;)

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    met de 13 weken ziet bij beide het geslacht er hetzelfde uit.
    en ook op NUB zou ik niet vertrouwen...bij mij dachten ze allemaal een meisje en het is toch echt een jongen ;)

6. Belindada

Bijgaand de foto, nu wel gelukt om direct te plaatsen ;)

7. Belindada

nog een foto maar dan ingezoomd

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.993
    15.614
    113
    Nabij Utrecht
    Helaas, op de echo's is de nub niet te zien hoor!

Deel Deze Pagina