Hallo Ik ben vandaag voor de eerste echo gegaan. Ik ben ongeveer 7 a 8 weken. En ik heb over 3 weken een vervolg echo. Maar nu is mijn vraag: Zien jullie 1 of 2 baby's ? De verloskundige had aangegeven dat het om 1 kindje ging. Maar veel mensen uit mijn omgeving zien 2 baby's op de echo. Ik hoor graag jullie mening. Hierbij de afbeelding:
Hoi allemaal Bedankt voor de reacties. ik twijfelde eraan omdat het niet op 1 geheel lijkt. het is voor mij de eerste dus ook allemaal erg nieuw. vriendinnen van mij die zelf kinderen hebben 6 aparte vriendinnen zeiden allemaal ik zie er 2 omdat ze 2 gedeeltes zagen, 2 rondjes of lassos noemden hun het. ik was gewoon even benieuwd naar nog wat meningen hierover. Dank jullie wel groetjes larissa
Niet dat alle vk's heilig zijn, maar... Ik neem aan dat de vk er toch het meeste verstand van heeft.. Ik zou dan ook maar 'gewoon' van 1 kindje uit gaan!
Hihi volgens mij hebben alle zes jou vriendinnen er niet zoveel verstand van.. niet dat ik er veel verstand van heb, maar ik zie nergens iets wat op een 2e kindje zou moeten duiden.
Bij een tweede kindje zou je ook een tussenschot zien dacht ik? Ik denk ook 1 kindje, maar ik zie ook waar je bedoeld "twee rondjes"
Ik zie er ook maar een. En als het er 2 waren geweest dan had je het tweede hartje ook al gezien, hoor. Bij mijn nichtje zagen zij met 6 weken 1 hartje en met 7,5 al 2. Maar dan zie je echt 2 aparte mensjes op de echo. En zoiets kan een echoscopiste echt niet missen!