Hoi allemaal! Net mijn eerste echo gehad. Verloskundige dacht misschien een tweeling maar twijfelt erg! Iemand ervaring?
Ik heb er geen ervaring mee met tweelingen. Maar als ik naar je echo foto kijk zou het maar zo om een tweeling kunnen gaan. Hoe lang ben je zwanger? Wanneer maken ze weer een echo? Kunnen ze je niet doorsturen naar de gynaecoloog? Deze onduidelijkheid lijkt me niet fijn.
Ik heb er ook geen verstand van, maar zoals ik het zie, zie ik maar 1 vruchtje welke opgemeten wordt. Waar zit die andere dan?
@Be Happy Je hebt wel gelijk dat er 1 vruchtje gemeten wordt. Ik dacht dat er misschien 2 kleine vruchtjes tegen elkaar aan lagen. Ieder zo'n eigen wit streepje. Dacht dat het witte streepje misschien de navelstreng was. Maar ik heb er totáál geen verstand van hoor!
Zou het dan om een monochoriale-monoamniotische tweeling gaan? Zag ze geen twee hartjes? Wanneer heb je een volgende echo? Gefeliciteerd in ieder geval!
Hoe ver ben je? En hoe groot was het vruchtje opgemeten? Klopt dit met het ermijn? Klopte het hartje? Zoja, dan zou ze dus 2 hartjes gezien moeten hebben toch? Zover ik het zie is het 1 vruchtje met daar vlak naast de dooierzak.
Op deze foto 1 vruchtje met 1 dooierzak. Je ziet het ook aan de meting; ze meet 1 vruchtje. Wellicht heeft ze er nog 1 gezien..
Ik zie wat je vk bedoelt. Zou best kunnen! Zei ze nog iets over de grootte van de baarmoeder? Even geduld hebben nog, volgende echo biedt vast meer duidelijkheid.
Dan hoop ik echt dat het maar 1 kindje in . Ik ben zwanger geweest van tweeling zonder tussenschot en werd echt niet vrolijk vannde informatie die ik kreeg
Volgens mij zijn die witte streepjes juist de randen/zijkanten van de rondvormige dooierzak waar het vruchtje dus tegenaan ligt.
Spannend. Ik kan er geen 2 vruchtjes van maken maar ben wel benieuwd. Wanneer heb je de volgende echo?