Donderdagavond hadden we onze eerste echo van ons 2de wondertje. We waren beide erg zenuwachtig of alles goed zou zijn. We waren aan de beurt en eerst ging een leerling de inwendige echo uitvoeren. Na wat zoeken zag ze daar dan een kloppend hartje, Wat waren we blij . De verloskundige nam het op een gegeven ogenblik over en die zag echt een mini mensje met een goed kloppend hartje. De verloskundige ging toen alleen nog even heen en weer met de echo en tot iedereens verbazing zagen we ipv 1 kloppend hartje 2 kloppende hartjes. In eerste instantie waren we een beetje in shock maar nu zijn we erg gelukkig met ons 2de en 3de wondertje wat komen gaan. 19 sept hebben we onze 2de echo omdat op de eerste echo te zien was dat ik pas 6.5 week was ipv 7.5 week. Groetjes Debbie
Hey gefeliciteerd. Wrs had je al eerder veel hormonen door 2 bevruchtingen en al vroeg klachten etc. Hopelijk is bij de volgende echo ook weer alles oke!
Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je een beetje in shock bent als je op 1 minimensje rekent en het er 2 zijn. Had je eigenlijk meer klachten? Of een super knaltest? Geniet van je zwangerschap!
Bedankt voor jullie reacties/felicitaties. Ik heb idd meer klachten als bij de eerste zwangerschap. Erg misselijk/overgeven en de moeheid is ook veel erger. Waar ik het ook aan heb kunnen merken is dat ik anaf 4 weken mijn eigen broeken al niet meer dicht kon doen. Maar ik dacht dat hoort erbij als je de 2de krijgt hahaha. Groetjes Debbie
Gefeliciteerd ,echt super zeg als je dat ziet (wel even schrikken natuurlijk,maar daarna echt super ) lekker van genieten!