Weet een van jullie wanneer ze precies kunnen zien of het een jongen of een meisje is? ik heb van iemand gehoord dat die het al wist bij 13 weken...dat lijkt me erg vroeg..
Ik wist met het 17 weken 5 dagen, omdat ik wegens uitdroging in het ziekenhuis lag en er een controle echo werd uitgevoerd. Maar over het algemeen wordt 20 weken aangehouden. Overigens heb ik met 20 weken (2maal) en met 26 weken (ook 2maal) ook mogen zien dat het echt een knulletje is.
Ik wist dat we een jongetje zouden krijgen met 18 weken... Ze zeggen wel dat een jongetje sneller en duidelijker te onderscheiden is dan een meisje. De meeste houden toch de 20 weken echo aan voor het geslacht te bekijken... Gr. Miranda
Ik hoop het volgende week dinsdag te zien. Dan heb ik de 20 weken echo in het ziekenhuis. Ben nu al zooooo nieuwsgierig
Ik wist het zo goed als zeker dat het een ventje werd op 13 weken! dan hadden ze al een vermoeden, op 17 weken waren we het zo goed als zeker en zaterdag 11-11 geslachtsbepalende echo gehad, dus nu heel zeker! Hangt ook veel af of het kindje wil meewerken, he!
hoi dames , ik ga op 28-11 naar de gyn in het ziekenhuis voor 1ste controle weet niet wat ze daar allemaal doen, maar als ze een echo maken of alleen kijken dan zullen ze als ze het geslacht zien toch niets zeggen als ik er niet om vraag. me vriendin gaat namelijk mee, maar wil niet dat zij het al voor me man weet. We moeten 19 dec vd 20 wk echo dan willen we het wel weten. liefs winnie89
Ik weet het sinds vandaag 16 weken en 4 dagen maar volgens de vk ben ik 1 week verder dus ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.