Hoi, Hoi, Eindelijk krijg ik morgen mijn eerste echo. Gevoelsmatig heb ik er lang op moeten wachten ( ben bijna 12 weken ) en heb de dagen ook echt afgeteld! Ik had steeds wel een goed gevoel over mijn zwangerschap, maar moet eerlijk zeggen dat ik het wel heel spannend vindt. Stel je voor dat het hartje nu niet blijkt te kloppen.... Dit soort gedachten gaan toch door mij heen. Af en toe vind ik het moeilijk om gewoon vertrouwen te hebben dat alles ook goed kan gaan. Zal wel normaal zijn. Aan de ene kant zie je nog zo weinig... Aan de andere kant voel ik mij nog steeds wel zwanger. Ik heb weliswaar geen last van misselijkheid, maar ben wel vreselijk moe , heb snel last van een huilbui ( bijvoorbeeld bij een mooi liedje op tmf ... ), ook zie ik dat mijn taille aan het verdwijnen is en dan heb je nog mijn boobs die voller, ronder en gevoeliger zijn. Dusss. Is deze angst voor jullie herkenbaar? Groetjes Gwennie
Ja hoor, heel herkenbaar Gwennie. Ik heb afgelopen woensdag de eerste echo gehad en heb er ook heel erg naar toe geleefd. Ik las hier op de website al vanalles over miskramen en buitenbaarmoederlijke zwangerschappen en heb mezelf hierdoor best gek gemaakt. Maar de 1e echo was helemaal goed gelukkig, we hebben het hartje zien kloppen en de baby ligt op schema wat betreft de grootte dus nu ben ik wat meer gerustgesteld. Maar toch zal ik blij zijn als de eerste 12 weken voorbij zijn, dan ben je toch een beetje uit de kritieke periode zeg maar. Jij bent daar al bijna zie ik, dat is wel fijn. Succes! Groetjes, Fleur
ik mag morgen ook voor het eerst ben ook super zenuwachtig. Laten we maar hopen dat we beiden morgen goed nieuws te melden hebben
Wat leuk, ik mag morgen ook voor de 1e echo! Superspannend inderdaad, maar ik heb er vandaag een verrassend positief gevoel over, dus hopelijk voorspelt dat veel goeds. Veel plezier morgen met de echo en ik ben erg benieuwd. Groetjes, Anakin.
Nou dames, zoals jullie kunnen lezen onder mijn banner was de eerste echo fantastisch! Wat geweldig, ik ben echt heel de dag al met mijn hoofd in de wolken.... Hartje gezien en zelfs gehoord en als toetje ging het kleintje ook nog lekker friemelen met de armpjes en beentjes, geweldig om te zien. Groetjes, Anakin. (very happy)
we hebben ons kindje ook eindelijk gezien en je zag het hartje als een flikkerend lichtje flikkeren. Je zag het ook bewegen die handjes en de voetjes. Echt geweldig om te zien. @anakin ben blij dat we beiden goed nieuws hebben te melden