Goedemorgen dames, Op dag 15 van mijn cyclus ben ik al ongesteld geworden.. Ik slik 100 mg clomid... Is dit niet heel raar? Vorige maand na 14 dagen ook bloed verlies gehad bij af vegen.. 14 dagen later menstruatie gehad en nu al weer mijn menstruatie.. ik snap er niks meer van... Ik ga straks direct bellen met de gynaecoloog.. Maar misschien dat hier toevallig iemand het zelfde heeft gehad.
Sorry heb ik nog nooit voor gehad... Ik zou bellen naar je gyn! Ik heb soms wel dat als ik al lang aan het prikken ben ik ongesteld wordt zonder eisprong gehad te hebben. Maar dit is als ik voorbij cyclus dag 40 ben en al vijf weken tevergeefs aan het prikken ben. Dit komt omdat ik wel slijmvlies opbouw, maar geen eisprong heb. Dat slijmvlies breekt dan af na een tijdje. Maar op cyclusdag 14 zou dat nog niet mogen.... Krijg je echo's en follikelmetingen tijdens dat je Clomid inneemt?
Ik heb gebeld.. Ze beld mij einde van de dag terug.. Alleen de 1e ronde clomid hebben ze alles bij gehouden. Daarna niet weer.. Dit was ook mijn laatste maand.. heb 6 rondes clomid gehad. Als het goed is gaan ze nu bij mij ook spuiten... Maar dit komt idd bijna nooit voor zei de assistent al door de telefoon. Dus afwachten maar.
Ik had bij mijn eerste ronde clomid geen goede eisprong, cyclus duurde daarom maar 24 dagen. 15 dagen is wel heel kort, kan niet goed zijn lijkt me.
Is het te veel voor.. en eitjes staan nu pas op springen.. op de echo te zien.. Dus ze weten niet wat dit nu is..