Ik wil je geen valse hoop geven hiermee maar ik kreeg een inwendige echo. Leeg vruchtzakje. Doorgestuurd naar de gyn de volgende dag en daar was gewoon alles in orde... ik duim voor je!
Ik heb inderdaad meer van dit soort verhalen gelezen. Toch durf ik nergens op te hopen. Niet omdat ik zo'n negatief persoon ben, maar denk een stukje zelfbescherming?? Dan kan het altijd nog meevallen?? Iig mag ik om 8:40 al en dat is wel lekker, zit ik er tenminste niet tegenaan te hikken. Ik hou jullie op de hoogte!
Spannend Sonja, vandaag de echo!! Gelukkig mag je vroeg ja hou ons op de hoogte, erg benieuwd!! Ik duim hier voor je
Ik ben behoorlijk in shock. Vol frisse tegenzin ging ik naar de verloskundige vandaag, was er van overtuigd dat het nog mis was. Niets was minder waar! Ik ben 6 weken zwanger. Waarschijnlijk heb ik wel een miskraam gehad, maar ben ik meteen daarna weer zwanger geraakt (aangezien het bijna 5 weken scheelt, en ik 5 weken geleden een positieve test had). We zagen een klein wurmpje met een knipperend lichtje. Het hartje klopt! Wat een bijzondere ervaring!
Wow meis !!! zie je de wonderen zijn de wereld nog niet uit ......nu heerlijk gaan genieten van je kwaaltjes he hihi
Jeetje vol ongeloof je verhaal zitten lezen!! Maar wauw wat een fantastisch nieuws zeg!!! Van harte! Ik kan me goed voorstellen dat je even helemaal in shock bent!! Hopelijk kun je nu heerlijk genieten van je zwangerschap en je kwaaltjes die daar bijhorend
Zo, wat een reacties in die korte tijd. Bedankt allemaal! Genieten zal ik zeker gaan doen zodra ik uit de shock ben haha. De kwaaltjes ben ik nu zelfs blij mee haha