Pretecho's zijn altijd zo gaaf he? Ik heb ze ook van mijn eerste 2. Mooie dvd's...zo leuk voor later! Zucht...ja idd..steeds weer nieuwe dingen... daar ben ik ook bang voor haha
Omdat ik bij de gynacoloog liep/loop de volgende is overigens over 4 weken een keer bij de verloskundige en over 4,5 week weer bij de gynacoloog jammer dat het niet verspreid is mjaa we zitten dus met de feestdagen..
Ik ook hoor, wij mogen as. zaterdag en ik zou dan 6+2 zijn, ben bang dat er nog niets te zien is oid, maarja dat risico neem je ook wel door vroeg voor een echo te gaan.
Ik denk dat je beter kunt vragen wie is er niet zenuwachtig voor een eerste echo Ik was op van de zenuwen, maar had daarvoor ook een miskraam gehad wat het nog eens extra eng maakte. Vandaag weer een mooi kindje gezien, dus ik ben nu wel weer even gerustgesteld. Ik denk dat het alleen maar een goed teken is, je ben heel erg zuinig op je zwangerschap en je kindje.
Aaah! Toppie meiden jullie echo's ! Ik hoop dat ik maandag over een week ook zo'n mooi plaatje kan laten zien! Ik maak me nu toch wel een beetje zorgen.... Ik had vanmorgen hele pijnlijke steken bij mijn vagina... Nu is dat wel weer minder maar heb nu af en toe "menstruatiepijntjes" Ik voel me ontzettend ongemakkelijk en dat maakt het wachten tot de 26e nog erger.... Iemand die mij wat gerust kan stellen en zeggen dat het er bij hoort? Ik had dit bij mijn eerste twee zwangerschappen helemaal niet! Bah...niet leuk dit...
Helaas,helaas..... De zenuwen zijn voorbij.... maar ook de zwangerschap! Vanmorgen vervroegde echo gehad ivm verlies van bloedpropjes.. Volgensde echo bleek ik 4 weken geleden al niet meer zwanger te zijn... En nu komt het er dus uit. IK denk dat ik nu gewoon ongesteld ben(zo voelt het ook) en dat alle "restjes" nu meekomen. Aan de ene kant wel blij dat het met 4 weken al mis was. IK had er meer moeite mee gehad als het nu pas (met 8+4) was misgegaan. Maar goed, het blijft KLOTE! Ik heb even flink gejankt en nu gaan we gewoon weer vrolijk verder oefenen...
he meid wat gvd oneerlijk zeg!!!! Wilde je net vragen hoe laat je moest omdat ik de 26e ook mag. Heel veel sterkte hiermee en ik hoop dat je heel snel weer zwanger mag zijn en blijven!!
Ja oneerlijk he?? Dat vind ik nou ook. Er gebeuren zoveel miskramen en je hoopt toch altijd dat het jou niet overkomt....maar ja... Het is zoals het is. En ik denk maar zo: dit kindje was niet "goed" dus heeft mijn lichaam het afgestoten.. Dank je wel voor dit lieve bericht, en ik hoop idd ook snel weer zwanger te raken. En jij heel veel succes met nog even wachten op je echo! Dat het maar een prachtig plaatje met een mooi kloppend hartje mag zijn!!
he wat een naar nieuws Sonja hoop dat snel weer zwanger mag zijn en dan van een plakbeebje *dikke knuffel en sterkte*
Dank je wel! Lief van je.. Ik wilde eigelijk meteen van deze site af tot ik weer zwanger ben,maar ik merk toch wel dat ik het heel prettig vind om berichtjes van jullie te krijgen. Een plakbeebje... hahaha dat klinkt grappig maar die wil ik idd wel ja! Eerst maar eens afwachten tot alle "restjes" uit mijn lijf zijn en dan gaan we gewoon weer aan de klus!
Heel veel sterkte!! Helaas weet ik ongeveer hoe je je voelt. Het is en blijft een heel vervelende gebeurtenis. Heb je nu je complete miskraam al gehad of moet je het nog afwachten??
Ja idd heel vervelend. En ook naar dat jij weet hoe het voelt! Ik gun dit niemand hoor! Helaas zie ik op deze site wel dat het zo vaak voorkomt...ongelooflijk! Nou ik denk dat ik nog bezig ben. Ik verlies nog steeds bloedpropjes en verder ziet het er gewoon uit alsof ik ongesteld ben. Dat kon wel een week duren zei de vk. Ik ga er wel vanuit dat alles meekomt eigelijk (positieve ikke.. ) Maar mocht ik over een week nog steeds bloeden,dan kon ik de vk weer bellen en dan maken ze nog een echo om te zien of alles weg is.. Dus in feite ben ik nu nog een beetje in de afwacht fase..