Dag meiden... 2 september was ons meisje alweer 2 jaar bij ons vandaan en de volgende ochtend testte ik positief! Ongelovelijk maar waar! Mijn oudste van 6 krijgt opnieuw de kans grote zus te worden en ook echt te zijn Ik heb morgen mijn eerste echo, ze vonden het vroeg maar ik ben gewoon zo erg bang aangezien mijn laatste meisje met 22 weken overleed. Bij mijn eerste zag ik al een pindatje zitten met 4,5 weken en de laatste zag ik nog amper wat met 5 weken. Ben nu zo benieuwd wat we morgen zullen gaan zien en ook zo bang voor een leeg vruchtzakje... Hebben jullie verschillen gezien qua echo's bij andere kindjes?
Heel veel succes bij de echo, ik kan me voorstellen dat je heel nerveus bent! Bij 6 weken zou er wel wat zichtbaar moeten zijn, maar het is nog zo vroeg, dat misschien het hartje nog niet eens is gaan kloppen, wat volkomen normaal is! Ik heb mijn eerste echo gehad bij 6 weken, 6 dagen en ik zag een pinda (8 mm) en een hartje kloppen, maar het verschilt echt heel erg op deze termijn. Laat je vooral goed voorlichten over wat ze zien tijdens de echo en probeer niet al te nerveus te worden als ze nog niet alles kunnen zien (ik weet het, dat is haast onmogelijk!). Voor hetzelfde geld kom je er helemaal gerustgesteld weg!