hoi ben vanochtend naar VK geweest en daar heeft ze ongeveer 10 minuten geprobeerd het hartje te luisteren,maar zelfs na 10 minuten heeft ze niks gehoord, dus nu moet ik vanmiddag naar het ziekenhuis voor een echo of alles nog goed is ,dit heb ik al een keer eerder gehad toen moest ik ook naar het ziekenhuis voor een echo omdat ze het hartje niet konden vinden... vorige keer zat ik heel erg in de stress maar deze keer niet hoewel ik tog een klein beetje zenuwachtig ben of alles wel goed is... Ik ben benieuwd of er hier meer meiden zijn die dit ook hebben gehad vanmiddag om 14.45 heb ik een afspraak dus nog effe wachten
ja ik heb hem of haar volgens mij wel gevoeld maar nu twijfel ik zelfs daaraan maar ik ben aL een keer eerder naar het ziekenhuis geweest en toen was dus wel alles goed maar tog blijft het stressen
jeetje dat is wel even schrikken. heel veel succes vanmiddag in het ziekenhuis en hopelijk heb je straks een hele mooie echo. vind het knap dat je zo rustig kan blijven, ik zou helemaal in de stres schieten! laat je het ons weten hoe het is gegaan? Liefs xx
ik heb het gehad met alicia toen ik 17 wekenzwanger was. ze heeft zeker 45 minuutjes lopen zoeken zonder effect. ik werd doorverwezen voor een echo en moest met het ergste rekening houden. ik had in me gedachten al afscheid genomen en huilend was ik met mijn vriend al aan het overleggen wat we gingen doen. heb eerder met mijn 1e zwangerschap met 11wk slecht nieuws gehad en toen bleek het kindje dood te zijn gegaan met 10wk en 5dg. ik dacht echt dat het afgelopen was en had eigenlijk al me hoop opgegeven. toen de vrouw kwam om de echo te maken naar 30 minuutjes wachten (wat uren leek te duren) maakte ze een echo. daar lag ze dan helemaal onder in me bekken verstopt en lag lekker te slapen. alles was dus gewoon goed en huilde van blijdschap. ik moest er weer helemaal aan wenne dat ik toch echt moeder ging worden dit keer. het heeft heel lang geduurt voor ik dit weer ging beseffen en heb gelukkig vrij snel weer kunnen genieten van de zwangerschap. succes vanmiddag en hoop dat je net z'n goede afloop mag hebben als mijn. heb nu een prachtdochter en helemaal gezond.
hoi iedereeen ik heb geen goed nieuws kleine groeit niet goed, is iets met de placenta niet goed kan waarschijnlijk deze zwangerschap niet voldragen... moet naar het AMC voor een vruchtwaterpunctie aanstaande dinsdag,maar waarschijnlijk moet ik de zwangerschap toch laten afbreken omdat het anders vroeg of laat tog wel mis zou gaan .. nou ja ik ben heel erg depri en verdrietig maar ik doe het van het weekend rustig aan gelukkig is mijn mannetje vandaag speciaal thuis gebleven hij is ook helemaal van slag in elk geva;l heel erg bedankt voor jullie steun