Morgen mijn eerste echo!Ik ben dan, als het goed is, 10 weken en 3 dagen en ik vind het behoorlijk spannend. Ik heb eigenlijk geen aanleiding om te denken dat het niet goed is, geen bloedverlies oid, maar ik ben toch enorm nerveus of alles wel goed is. Afgelopen donderdag ben ik voor het laatst misselijk geweest en sindsdien voel ik me eigenlijk best goed. Alleen nog wat zere borsten, maar ook dat neemt af. Op zich mooi natuurlijk, maar voor mij weer aanleiding om me nog meer zorgen te maken. Wie herkent dit en wie kan me wat bemoedigende woorden toespreken voor morgen? Alvast bedankt.
Ik herken je gevoel helemaal. Moet ook morgen voor mn eerste echo en ben dan 9wkn en 2 dagen. Lateen we hopen op een goed echo meis. Succes !
Allemaal bedankt voor de reacties. De echo was goed. Wat een bijzonder moment zeg. Nu lekker genieten. Belin, hoe was de jouwe?
Hier ook alles goed !!!! Inderdaad een heeeeeeel bijzonder moment.......ik zweef ff veder op mn wolk ! Meid, van harte he
Wat fijn dat jullie een goede echo hadden. Ik ben nog maar pril zwanger en heb de afspraak voor de echo al staan. Deze is als ik 8 weken zwanger ben. Ik vind het echt enorm spannend!