Hier even een berichtje in de hoop dat er mensen zijn die positieve verhalen hebben met dezelfde ervaringen. Na 2 jaar proberen zijn we eindelijk zwanger geworden van een cryo uit onze 1e IVF behandeling. Ik zou nu 7 wk 2 dg zwanger zijn maar.... Gister met de inwendige echo zag het er niet goed uit. Vruchtzakje veel te klein en geen hartje te vinden (of ja omdat het vruchtzakje te klein is voor de 7 wk niet echt naar opzoek naar geweest door de gyn). Dat word een miskraam werd er even vertelt en kom volgende week maar terug dan kijken we nog even en kun je even na denken over je opties. Of de natuur zijn gang laten gaan of curetage (ofzoiets). Maar bij die 7wk zitten 2 weken dat ik niet zwanger was. Als ik tel vanaf mijn eisprong is het nog maar 5 wk 2 dg kan het dan niet zijn dat het gewoon nog te klein is? Bah verschrikkelijk dit word een onwijs lange week. Wie heeft er ook ervaringen mee?
jeetje meid wat balen zeg! Ze tellen vanaf je eerste dag laatst mestruatie dus bij die 5.2 tel je nog 2 weken op en dan kom je op die 7.2uit (zo word het altijd berekend) Sterkte!!
Zo wordt het altijd berekend, ik merk dat de gynaecologen zich altijd indekken met dit soort dingen en niet gauw positief zijn als iets niet zo loopt als de bedoeling is. Ik ben ook twee weken terug gezet en was ook het antwoord "geen volwaardige zwangerschap" zie nu mijn banner. Nu is het wel zo dat ik natuurlijk een onregelmatig cyclus had en jij het met terugplaatsing etc goed bij kan houden. Ik zou persoonlijk nog een weekje wachten voordat je het af laat breken. Het is gewoon een onzekere tijd nu en die zul je hoe moeilijk ook even doormoeten komen.
Wat een vreselijk nieuws...helaas heb ik geen positieve ervaring hiermee.. Heb een beetje hetzelfde meegemaakt..Vruchtje was na terugplaatsing ook erg klein..3 weken later kreeg ik weer een echo en het vruchtje was wel doorgegroeid maar helaas overleden toen ik 8weken en 3 dagen was.. Heel veel sterkte meid..
wat een vreselijk nieuws.... ik wens je heel veel sterkte, wat akellig als je zo in de zenuwen moet zitten.
De twee gratis weken moet je wel meetellen. Als je zeven weken zwanger bent, dan hoor je een vruchtje van ongeveer 1 cm lang te zien met een kloppend hartje. Als het veel te klein was en er is geen hartje, dan vrees ik het ergste... Heel soms kan een cryo wat later innestelen of even een ontwikkelingsstop hebben. Hoe ver was je volgens de berekeningen van de echo? Sterkte!