Dit wil ik helemaal niet!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pim, 12 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik had me zo voorgenomen om me er niet mee bezig te houden, maar ik doe het toch.

    Ben nu al een paar keer bij vlagen misselijk geweest en ik heb momenten dat m'n tepels om niets tintelen (geen kou of zo). Een beetje zeurderig gevoel in m'n buik en een heel weeige maag.

    Dit is precies wat ik de vorige keer ook voelde en toen was ik zwanger.
    Maar voel ik dit nu omdat ik weet wat ik voelde toen ik zwanger was of niet?

    Ik ga het nu echt proberen van me af te zetten, maar ik voel me anders dan anders. Pfffffffffffffff!

    Pim
     
  2. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Moeilijk zeg.....en het wachten duurt ook lang dan he?

    Sterkte....
     
  3. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    geeft toch niks pim,je wil het toch graag is toch begrijpelijk,en je lichaam ja dat reageert steeds anders,plus je let er meer op omdat je weet wat je kan voelen,in ieder geval sterkte ermee en hoop dat je snel iets weet,veel liefs jacky
     
  4. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Succes deze week nog, spannend hoor!! Je zou idd zeggen dat het wel op symptomen lijkt, maar idd je wil het ook zooo graag dat je jezelf voor de gek zou kunnen houden. Ik duim in ieder geval volop dat het deze maand jullie maand is!!!! En dat je volgende week een positieve test in handen mag houden!!

    Liefs Carry
     
  5. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Begrijp je helemaal! dat het wachten snel gaat ToY ToY. Zoek wat afleiding. en de 7 dagen vliegen voorbij...
     
  6. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Is vreselijk lang wachten hé steeds !!! Nog 7
    daagjes... we tellen samen af... maar misschien
    wacht er je dan toch heel positief nieuws !
    We duimen mee !!
     
  7. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Sterkte Pim om die 7 daagjes door te komen.

    Duim voor je.

    Silly
     
  8. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Het is idd helemaal niet zo simpel om er niet zo mee bezig te zijn. Ook wel logisch, tis een hele stap, je gaat er voor de volle 100% voor en hebt er ook reuze zin in!

    Maar je lichaam kan je inderdaad ook voor de gek houden helaas. Er is niks veraderlijker dan het vrouwenlichaam.

    Ik zal voor je duimen!! Succes!
     
  9. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ben sinds het einde van de middag ook echt misselijk geweest. Leek wel alsof ik een steen in m'n maag had. Nu begint het weer weg te trekken.

    Ach ja, ik heb de komende dagen genoeg afleiding, en dat is maar goed ook!

    Pim
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat van die steen ken ik wel een beetje... heb dat nu al 2 dagen in de ochtend als ik opsta.. duurd ook wel paar uurtjes voor het weg is en ik iets kan eten...
     
  11. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Pim ik begrijp heel goed hoe je je voelt.
    Je weet immers hoe het voelt om zwanger te zijn, en dan ga je gewoon nog meer op de dingen letten.

    Ik hoop dat je het de komende dagen een beetje van je af kan zetten.
    En ik hoop dat je over een aantal dagen toch weer goed nieuws mag hebben!!!

    Groetjes
     
  12. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Wat spannend! Ik hoop voor je dat je zwanger bent! Ik kan mij heel goed voorstellen dat je niet zo blij bent met de symptomen als je inderdaad bedenkt dat je lichaam je erg voor de gek kan houden als je het heel erg graag wil.

    Ik heb de symptomen ook gevoeld in de maanden dat ik er erg mee bezig was, de laatste keer toen het dus raak was was ik er veel minder mee bezig en had dan ook nergens last van. Helaas ben ik inmiddels niet meer zwanger. Ik voel nu wel weer de symptomen, last van mijn maag en een weeig gevoel. Ik ga er al vanuit dat dit weer mijn geest is die een spelletje met mij speelt.

    Succes en ik zal voor je duimen!

    liefs,
    Cleo
     
  13. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    M'n vriend - die echt heeeel erg nuchter er in is, soms wel eens te - zei gisteravond dat íe m'n borsten weer heel zacht vond aanvoelen. Ik dacht dat zelf ook al, maar had nog niets gezegd.

    Ik merk vanzelf wel of m'n lichaam me voor de gek houdt of niet!

    Pim
     
  14. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Je weet het snel genoeg maar een week wachten!
    Hoop dat je op je lichaam kan vertrouwen.

    liefs,
    Cleo
     
  15. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Cleo, zie dat je aan het wachten ben op je ongi na de miskraam. Ik hoop voor dat het snel weer mooi op regel is. Het moment dat ik weer ongesteld was na de miskraam vond ik echt geweldig. Je bent uit het niemandsland van niet meer zwanger en geen zicht op je cyclus.

    Hoop ook verder dat het goed met je gaat, want het is niet niks.

    Pim
     
  16. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Ha Pim,

    Wat lief dat je er naar vraagt. Je hebt hetzelfde meegemaakt en je omt erg positief over. Dat is prettig.

    Ik hoop inderdaad dat de eerste menstruatie snel gaat komen. Het moment om weer te kunnen beginnen. Nu is alles een warboel! Gelukkig hebben ze bloedonderzoek gedaan in het ziekenhuis na mijn mk. Het zwangerschapshormoon was al mijn lichaam uit. Dat vind ik zelf erg prettig. De gyneacoloog zei dat ze verwacht dat ik over twee/ drie weken mijn ongi zou hebben (dat is nu een week geleden). Vandaar een positieve banner...

    Psychisch gaat het al weer wat beter. Het is een hele klap, ook al ging het heel snel mis. De gedachte dat ik zwanger kan worden stelt me wat gerust. De lotgenoten waar ik mee gesproken heb hebben inmiddels allemaal kinderen. Dat steunt ook wel heel erg. Er zijn veel mensen waar ik het mee heb kunnen delen, dat helpt. Ik heb er zelfs met mijn leidinggevende over kunnen praten. Hij begrijpt mijn emoties, dus ik hoef me op het werk niet sterker voor te doen dan ik ben.

    Ik leef met je mee en ik hoop dat je snel goed nieuws hebt!

    liefs,
    Cleo
     
  17. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Pim, heel veel sterkte met wachten... Ik hoop dat je gevoelens bij het juiste eind hebben!

    Cleo, Fijn dat je je wat beter voelt, al blijft het pijn doen he? Zelfs bij mij, nu ik dolgelukkig en gezond zwanger ben, knaagt de pijn van mijn MK nog. Sterkte!
     
  18. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hoi Pim,
    Heel veel sterkte wachten is niet makkelijk he!
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent ik zal duimen!!!
    Veel succes
    Groetjes Heidi
     
  19. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik ga heel hard voor je duimen Pim en hoop een andere banner onder je tekst te zien als ik terug ben van vakantie!!
    Heel veel suc6 met wachten!!
     
  20. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Dank je. Maar als je een weekje weggaat heb ik nog niet gestest hoor!Maar ja misschien ben ik dan wel ongesteld en heb daardoor ook weer een andere banner.

    Pim
     

Deel Deze Pagina