Eerste Echo.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Silke87, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silke87

Silke87 Actief lid

19 jan 2011
    258
    0
    0
    Vandaag me eerste echo gehad, was heel erg mooi om te zien hebben zelfs het hartje zien kloppen dus was heel erg ontroerend om te zien :) alleen wij dachten dat we vandaag 8 weken en 4 dagen waren maar bij de echo zei de vk vandaag dat we 7 weken en 2 dagen waren dus zaten er een beetje naast :p

ze vroegen me ook of ik mee wou doen met moeders voor moeders. Iemand hier ervaringen mee?? want weet niet wat ik moet doen!:(

2. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk! Prachtig he die echo's!

Ik doe mee met MvM :).
    Ik zeg doen! Kleine moeite, heel groot gebaar ;)!

3. Silke87

Silke87 Actief lid

19 jan 2011
    258
    0
    0
    Ja echt prachtig kan me ogen er niet vanaf houden :)

Hoe gaat dat dan in zijn werk ???

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Het enige wat je voor moeders voor moeders hoeft te doen is je urine op te vangen. Kijk anders even op hun site daar staat wel informatie op over hoe en wat: Home Page

5. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ik doe ook mee vind het ook kleine moeite.
    Komt iemand bij je langs legt alles uit en doet ook een zwangerschapstest. Krijg je 8 potten elke dag kun je er eentje vullen. En ligt aan jezelf hoe vaak je het doet. Ik doe meestal 3 a 4 plasjes opvangen en dan ziet ie toch behoorlijk vol.
    Elke dinsdag zet ik ze buiten bij de deur en worden ze opgehaald :) Ik vind belangrijk om andere te helpen die niet zwanger kunnen worden.

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik doe ook mee met mvm, enige nadeel is dat die potten mega stinken en ik moet er 40 km naar dat ophaalpunt rijden, maar in bijna heel nl schijnen ze het gewoon bij je thuis op te halen.

7. Silke87

Silke87 Actief lid

19 jan 2011
    258
    0
    0
    Bedankt allemaal voor de reacties:).

Ga me er vanmiddag als ik terug ben van werk even in verdiepen ;)

Deel Deze Pagina