eerst huisarts bellen?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by renaatje86, Feb 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

Feb 4, 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Hey hallo!!!

Ik weet sinds gister dat ik zwanger ben maar dacht gelijk na de test "en nu???" Moet ik eerst de huisarts bellen dat hij mij de info geeft over de verloskundige of kan ik zelf het tel nr daarvan opzoeken en bellen.(heb ook gewoon zo geen geduld! haha!)

2. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Nee hoor, je hoeft de huisarts niet eerst te bellen. Morgen lekker een VK uitzoeken en die bellen. Kunnen ze vast een afspraak met je plannen voor de intake en eerste echo. Van harte!

Ik zou wel binnenkort de huisarts even bellen, altijd goed. Ze weten het dan als je onverhoopt medicijnen moet krijgen.

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Inderdaad gewoon een verloskundige bellen, eerst naar de huisarts hoeft niet. Verloskundige geeft het ook door aan je huisarts dat je zwanger bent dus je hoeft daar inprincipe ook niet voor te bellen.

4. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

Feb 4, 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Ok bedankt!!! Zal gelijk bellen!

5. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

Jan 31, 2011
    1,004
    0
    0
    allereerst GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!
    Heb ook gebeld naar de huisarts en die zei dat dat allemaal is overgenomen door de vk.
    succ6 :)

6. Silke87

Silke87 Actief lid

Jan 19, 2011
    258
    0
    0
    Ik heb als eerste de huisarts gebeld en die heeft me al laten bloedprikken en bloeddruk gemeten enz daarna heeft die me met een briefje met uitslagen naar de vk gestuurd, die ik gewoon zelf kon uitzoeken. en toen is het allemaal gaan lopen dus het maakt eigenlijk niet uit wie je belt!!

En nog gefeliciteerd :)

7. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,886
    2
    38
    't Gooi
    Wij zijn wel naar de huisarts gegaan, ook al was het niet nodig. Ik was er wel blij mee, we hebben een fijn gesprek met haar gehad. Ze nam heel veel tijd voor ons en begreep goed dat je daar behoefte aan hebt als je voor de eerste keer zwanger bent.
    Het hoeft dus niet en ik kan me voorstellen dat het ook wel een beetje aan je huisarts ligt of je een afspraak wilt maken.

8. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

Feb 4, 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Hardstikke bedankt voor de informatie en felicitaties!!! Ik ga maandag(ben ik lekker vrij!) eens even rond bellen ben ik zo'n 5 weken zwanger dus nog mooi optijd! En Truus21 heel veel succes met de aankomende bevalling!!
    Silke87 en elisabethbas ook van harte met jullie zwangerschap!

Share This Page