ik heb vrijdag een geslachtsbepaling... en de baby ligt constant voor op groei... nu is mijn vraag omdat ik over de 100 kg weeg kun je dan op een echo slechter zien wat het word??? ik ben vrijdag 15w2d groetjes tatjana
De jongste lag heel mooi met haar beentjes recht open dus kon je het met 16 weken precies zien. de 2e lag helaas elke keer net verkeerd en was niet van plan haar geheim te onthullen Altans de ene keer was het met twijfel een meisje dan weer een jongetje, puur omdat ze er niet goed voor lag dus dat wisten we pas rond de 20 weken met zekerheid En gisteren hebben we met 17,5 week een echo gehad van de 3e, maar hij/zij lag lekker te slapen met de benen stijf tegen elkaar, en wat de gyne ook probeerde beebje had geen zin om wakker te worden dus moet nu nog even 11 daagjes geduld hebben tot de 20 weken echo..... Maar of het echt afhankenlijk is van wat je weegt weet ik niet hoor, ik zit ook echt boven de 100kg, maar denk dat het er gewoon mee te maken heeft hoe je beebje ligt!
Wij hebben maandag met 15 weken en 5 dagen een geslachtsbepalende echo, ben benieuwd of er wat te zien is. Bij mijn zoontje was het met 17 weken goed te zien.
ligt er ook aan waar de placenta ligt, bij mij moet de echo door spek en placenta, en precies waar meneertje lag zat ook nog het keizersnee lidteken. Ze zei duidelijk een jongen bij de 20weken echo, maar ik zal alleen maar 3 streepjes en een vlek... ach ja... alles is welkom!
sowieso ik het beneden de 16 weken erg vroeg voor het geslacht. het ligd aan zoveel factoren hoe is de kwaliteit van het apparaat waar ligd de placenta etc
Meid, wees niet bang.. Toen ik net zwanger bleek te zijn.. Zat ik op een gewicht van 110 kilo. Met 17 weken zwangerschap ( 112 kilo ) liet ons mannetje goed zien dat het een jongetje is! Ondertussen zit ik op de 119 en het was vandaag nog steeds een jongetje! Het ligt er écht aan hoe je kleintje ervoor ligt en niet hoe zwaar je bent! Maak je niet druk Liefs, Sill
ook hier was het bij me dochtertje met 16 weken duidelijk te zien. nooit problemen gehad met echo's. met 8 weken konden ze de echo's als goed uitwendig maken en dat had ik bij me zoontje niet terwijl ik toen ruim 15 kilo minder woog.. ze hebben toen met 10 weken nog inwendige echo moeten maken omdat er aan de buitenkant echt niets te zien was. als de apparatuur gewoon goed is en de kleine ligt er goed voor zal het wel te zien zijn.
bedankt voor jullie reacties.... afgelopen vrijdag hebben we te horen en zien gekregen dat we een meisje krijgen... alles was heel goed te zien en er was geen twijfel over mogelijk... groetjes tatjana