Weet niet helemaal hoe ik het ondewerp moet noemen.. even kort mijn verhaal.. In een cyclus van meer dan 100 dagen op 16 aug een stip licht roze verlies (innesteling?). 3 sept een positieve zwangerschapstest, dag erna 2 gedaan beide negatief. Week erna in het ziekenhuis urinetest (had alleen geplast, dacht dat het bloed zou zijn, dus maar 3 druppels urine) weer negatief. Woensdag 21 sept echt een mega knal test Ik ging uit van 4,5 weken bij eerste positieve test. Vandaag bij de verlos geweest, zij heeft mijn baarmoeder gevoeld en denkt dat ik verder ben dan de +/- 7 weken ben die ik dacht.. ik snap het niet meer.. geen geduld om op de echo te wachten. Wat denken jullie? Wat zijn jullie ervaringen??
Wellicht groeit je baarmoeder wat sneller dan gemiddeld.... Ze gaan er vanuit dat met ongeveer 12 weken het net boven het schaambot komt.... (volgens de boeken) maar bij sommigen is dit echt wel eerder.... Vk's hebben hier vaker gevraagd of ik zeker wist dat ik niet verder was.... tja.. begrijp dat je ongeduldig bent.... Wanneer heb je de echo? want in twijfel gevallen mag je vaak toch al snel om een duur vast te stellen....
Maar ik vraag me af hoe ze het kan voelen aan je baarmoeder, want die zit nu nog achter je schaambot. Dus ze zou dat toch nooit met haar handen kunnen voelen? Of denk ik nou verkeerd?
hahahaha... denk dat TS DAT dus bedoelt... dat ze het bij haar wel AL kunnen voelen... en dat zou kunnen betekenen dat ze verder zou zijn...