Hallo Mirjam, Brigitte, Imke of Ineke, Ik zou aanstaande dinsdag 8 weken zwanger moeten zijn, maar ik heb al een week bloedverlies gehad. Niet heel veel, elke dag zo'n 2 a 3 inlegkruisjes. Daarbij heb ik geen stolsels verloren en geen buikpijn gehad. Kan het nou nog zo zijn dat ik nog steeds zwanger ben, of heb ik nu gewoon een miskraam gehad? Kan het ook zijn dat het vruchtje al met 5 a 6 weken is ''gestorven'' en het bloed daardoor geen stolsels bevatte? Ik hoop dat jullie me antwoord kunnen geven op deze vragen. Groetjes Rosalie!
Herkent iemand dit? Ik zou heel graag van iemand horen die dit ook heeft meegemaakt! Ben benieuwd naar de reactie van een van de verloskundigen.
Hoi Rosalie, Beide zijn mogelijk, ik hoop net als jijzelf natuurlijk op het beste maar uiteindelijk zullen we toch de echo moeten afwachten! In de praktijk zijn weleens vaker dat er ondanks bloedverlies toch een prachtig kindje te zien is! Ik duim voor je! Imke
Het is een klein wondertje....vandaag de echo gehad en er klopte een hartje! Dat had ik nooit meer verwacht. Nu nog wel weer afwachten of het goed blijft gaan, maar dit is al heel wat. Over twee weken heb ik weer een echo.