Meisje of?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Yasmijnkai, Aug 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Hallo allemaal,

Vandaag geslachtsbepaling gedaan maar wat was ons kind eigenwijs zeg. Altijd als ze vrouw bij der kont kwam gingen haar benen weer net alsof ze het voelt aankomen. Maar ze zei voorzichtig dat wij een Meisje verwachten. Hier een foto, wat denken jullie? Kan het nog veranderen die 3 streepjes?

2. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    hier een echo van mijn geslachtsbepaling met 17 weken, misschien herken je er iets uit? :D

3. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    ik zie het niet goed.. mag je nog terugkomen?

4. Yasmijnkai

het was niet echt een potty shot zeg maar, want de kleine zat met der hoofdje helemaal bij me schaambeen. En over 2 weken hebben we sowieso de 20 weken echo dus wordt nog erg spannend dus. :)

5. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    spannend hoor:D

6. Yasmijnkai

Ja want bij mijn nub dacht je ook een meisje te zien.;)

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,020
    15,627
    113
    Nabij Utrecht
    voor een potty shot maakt het niet uit waar het hoofdje ligt want een potty shot is een shot tussen de benen van de baby en niet die van jou ;)

ik kan absoluut niet zien hoe dit ukkie ligt. ik kan er helaas niks uithalen :(

8. Yasmijnkai

Ja dat snap ik wel haha ze had enorm moeite om zo een shot te maken blijkbaar. Maar goed over 2 weken weten we meer! :) en jij zei bij nub ook meisje :p

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    ik zie helemaal niets op je echo sorry :) en ik moet zeggen dat ik het de laatste tijd erg vaak vind voorkomen, dat mensen te horen krijgen dat ze een zoon of dochter mogen verwachten, maar dat de echoscopiste vervolgens geen duidelijke foto meegeeft, ik baal daar dus een beetje van vooral voor jullie meiden, want het maakt wéér onzeker en dat is zo jammer:)

nogmaals ik denk dat ze het wel gezien zal hebben maar ik reageer enkel naar aanleiding van de foto die je laat zien ;)

10. Yasmijnkai

Naja onzeker weet ik zo niet, vind het jammer dat het niet 100% is. Maar jongen of meisje, wij zijn blij wat het ook wordt!! Nu al helemaal verliefd op de kleine alleen jammer dat ik nog steeds niet kleurige klere kan kopen alleen neutral. xD

11. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    ja dat begrijp ik tuurlijk ben je blij met wat je ook mag krijgen jongen of meisje, maar je laat toch een geslachtsbepaling doen zodat je weet wat je krijgt en wat je kan en mag kopen, het is ook niet gratis je moet er voor betalen, dus ik vind dat je in elk geval 1 goede foto met geslacht moet meekrijgen, en mocht het niet duidelijk zijn dat je op zijn minst terug mag komen ;) al is het alleen maar voor een duidelijke foto

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Raar dat er achter het meisje een ? staat

Was ze wel zeker van haar zaak? Vind het raar dat ze er anders een vraagteken bij plaatst. Uit de echo kan ik helaas niks uithalen

Share This Page