hallo iedereen, ik heb morgenavond eindelijk mijn eerste echo! Het voelde als een eeuwigheid en nog steeds kruipen de uren voorbij! Ik vind het ook erg spannend! Zien/horen ze je beebje direct of moeten ze echt zoeken? Hoe gaat zoiets in zn werk? Ik ben morgen 8 weken en vijf dagen zwanger. Dus moet dan toch wel zichtbaar zijn....... weet namelijk ook precies dat mn eisprong op 3 november was.
als het goed is krijg je een inwendige echo en op deze termijn zie je vaak direct al een vruchtje met kloppend hartje ( als de termijn klopt) echter laten ze het hartje wel zien maar niet horen meer tot aan 12 weken minimaal ook krijg je natuurlijk een foto's mee van de kleine frummel geniet ervan morgen spannend
Het kan best zijn dat je een uitwendige echo krijgt hoor. Niet overal is de eerste echo inwendig. Hier was het ook uitwendig. Vandaag mijn eerste echo gehad van ons tweede kindje. Ze kijken if het kindje "op de goede plek zit", of het hartje klopt en of het er meer dan 1 zijn.
Mijn eerste echo was ook met 7 weken en paar dagen en ook uitwendig. En een mooi kloppend hartje te zien. Succes morge en geniet ervan!!
Ze gaan even lekker in je buik drukken totdat ze je baarmoeder gevonden hebben. Hartje laten ze wss niet horen, want dat schijnt niet zo goed te zijn voor 12 weken. En schrik niet als je wat buikpijn krijgt na de tijd, is ook normaal want ze kunne flink hard drukken met dat ding als er bijvoorbeeld een beetje lucht voorzit oid.. Dat was mijn ervaring iig!
Spannend! Wij gaan volgende week voor de eerste echo, tijd lijkt inderdaad niet vooruit te branden. Geniet ervan!
Het hartje klopt! We hebben het heel even gehoord. En een mooie foto mee gekregen. Iedereen succes die nog moet en geniet er van!