Hoi allemaal, Ben zo zenuwachtig morgen heb ik mijn eerste echo... Pfff... Wat staat me allemaal te wachten? Ben zo moe heb eigenlijk geen puf en zin om zenuwachtig te zijn maar ja... Hier iemand ook deze week haar eerste echo of net gehad??
Ja vorige week echo gehad ik was toen 7 weken en drie dagen. Vruchtje te zien maar geen kloppend hartje, volgens apparaat was ik 6 weken en 2 dagen. Maandag weer echo!!
is alweer een aantal weken geleden maar was ook (weer) ontzettend nerveus voor die eerste echo... het is allemaal nog zo onwerkelijk totdat je op het scherm ziet er dat er ook écht een levend vruchtje zit! het ís ook heel spannend, maar gelukkig zit het in de meeste gevallen gewoon goed duim voor een mooie echo voor je
Al vier dagen niet op het forum geweest... dan krijg ik altijd al de kriebels... Hoe gaat het smokey? Hopelijk heb je een goede echo gehad!!
hoi allemaal, sorry ben nu op vakantie vandaar niet geweest. Goede echo gehad. Kloppend hartje en alles zag er goed uit. De tijd dat ik zwanger was klopte ook. Nu als ik tussen de 10 en 12 weken ben weer een echo. Sorry dat ik jullie in spanning hield hahah. naomi2 hoop dat het toch allemaal goed is!!!!
Oh wat fijn! Gefeliciteerd! Sorry voor mijn wat pessimistische gedachte... maar ja dat ligt aan m'n eigen ervaring. Nou super dat je hartje gehoord hebt!