miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Yifang, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yifang

    Yifang Lid

    12 mrt 2006
    8
    0
    0
    RESTAURANT HOUDER
    GRONINGEN
    Dit is mijn derde keer zwangerschap. vanaf zesde week was misgegaan.ik heb eerder al eens ernstig ervaring gehad tijdens eerste zwanger(kind dood in de buik 34 wekenwegens placenta infrat).ik weet niet of deze heeft samenhangende oorzaak.
    ik heb nu bloed verliezen.vanaf afgelopen zaterdag was klein beetje donker bruin bloed. en nu steeds meer en rode verse bloed. ik heb klein beetje buik pijn, maar zie ik geen stolsel of weefsel. ik vind beetje raar, het is anders dan wat ik in de boek gelezen. is dat miskraam ok zo verloop. of dat komt nog ...
    wie kan mij meervertellen....
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik denk dat dit het begin is en dat je straks wel krampen gaat krijgen, en verlies van weefsel.
    Dit kan een paar dagen duren, maar het kan ook heel snel gebeuren.

    Maar sommige vrouwen hebben ook alleen maar bloedverlies en verder niet.

    Tis daarom dus moeilijk in te schatten wat je nu staat te gebeuren helaas.

    Ik wens je heel veel sterkte, en een tip, mocht je wat heftigere krampen krijgen , neem dan een of twee paracetamollen in, want de pijn kan heel heftig zijn.

    Groetjes
     
  3. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Sterkte
     
  4. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Jemig een miskraam bij 34 weken!!! :confused: moet er niet aan denken eigenlijk..... hoe kan dat nou? hebben ze je niet genoeg gecontoleerd met die zwangerschap of zo? onbegrijpelijk en ongelovelijk, ben gewoon helemaal akelig er van :(
    En nu opnieuw een miskraam....... :cry:
    heeeeeel veeeeeeeeeel sterkte!!!
     
  5. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Yee Yifang wat vervelend nou. Ik zou even rustig aan doen.
    Mijn miskraam was met redelijk wat bloed en krampen. Verder geen weefsels. Misschien is het nog verstandig om je vk te bellen en te vragen om een echo? Ik hoorde van mijn echoscopist dat het vaak voorkomt dat mensen een wondje hebben bij de baarmoedermond. Die bloeding kan ook even duren.
    Veel sterkte.
    Liefs Senseemillia
     
  6. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Lieve Yifang, de enige manier om erachter te komen wat er aan de hand is, is door een afspraak te maken met de gynaecoloog, verloskundige of echoscopist. Zij kunnen precies zien of je alles kwijt bent of nog niet.
    Heel veel sterkte!

    Dikke knuffel, Wendy
     
  7. Yifang

    Yifang Lid

    12 mrt 2006
    8
    0
    0
    RESTAURANT HOUDER
    GRONINGEN
    Bedankt aan iedereen dat u mij brief schijft.
    Vandaag heb ik inderdaad veel bloed verlies, en daarna komt een wittig vruchtzak en donkerbruin plencenta, ik heb nog beetje buik pijn , denken jullie dat ligt aan mijn zwanger van tweeling is? dus waarschijnlijk moet er nog een uit?Moet ik dat bewaren voor de controle of onderzoek wat is oorzaak van mijn miskraam?
    Wie kan mijn meer vertellen? dank
     
  8. Niet meer actief

    Misschien als je zwanger bent van een tweeling dat de andere nog wel intact is gebleven.
     
  9. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Sterkte meid.

    Silly
     
  10. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Was je zwanger van een tweeling dan?
    Ik heb ook een miskraam gekregen kort geleden. Bij controle en een echo bleek dat er nog een kindje in mijn buik zit. Het was anders een twee eiige tweeling geweest. De resten van de vruchtzak waren nog te zien.
    Bij het kindje dat is gebleven is alles in orde. Hij ziet er prima uit. Het hartje klopt goed, hij is goed op lengte en ook de vruchtzak en toebehoren zijn in orde.
    Het kan dus wel. Alleen als je niet weet of je in verwachting was van een tweeling zou ik er niet op hopen...
    Veel sterkte.
    liefs Senseemillia
     

Deel Deze Pagina