Zaterdag een Action test gedaan, een vaag streepje. Ik geloofde het niet, dus zondag een Clear Blue test gedaan, ZWANGER!! (1-2 gaf hij aan, dus dat zou 3-4 weken betekenen). Omdat ik aan de pil zat en maar niet ongesteld werd, wist ik dus niet hoe en wat, wanneer ik weer ongesteld moest worden... Het duurde maar en duurde maar, dokter gebeld, oh kon wel 6 maanden duren voordat ik ongesteld zou worden! Ik kreeg krampen en vertrouwde het toch niet, daarom die test... Nu ben ik donderdag 6 juni naar de verloskundige geweest, eerst een uitwendige echo (waar we niks op zagen, behalve een zwart stipje) en daarna een inwendige. Eigenlijk zagen we hetzelfde, weer een zwart stipje. Nu weet ik dus niet hoe ver ik al ben en maak me soms een beetje zorgen. Stel ik ben echt nog maar 4 weken, zie je dan inderdaad alleen maar een zwart zakje? Ik moet nu de 18e weer heen.... dan zou ik dan 6 weken zijn, zie je dan wel wat?!?!
Bij een week of vier zie je idd een klein rondje, met zes weken al wat meer maar als je het kunt opbrengen kun je misschien beter over vier weken terugkomen. Met acht weken zie je echt een kindje en dan weet je waar je aan toe bent. Bij zes weken klopt het hartje misschien nog niet en dan ga je weer twee onzekere weken tegemoet. Gefeliciteerd en succes met wachten!
Een klein rondje is normaal bij 4 weken. Succes met je volgende echo, en gefeliciteerd natuurlijk! En @jara: wat heb jij een irritante avatar! Ik zit in de tuin op de ipad en zat serieus op je plaatje te drukken omdat ik dacht dat er een beestje liep!
Ja de verloskundige zei: ik zie een zwart rondje, maar dat zegt niet dat je zwanger bent, het kan ook bloed zijn o.i.d. Daar werd ik dus onzeker van!!!
Dat is niet fijn om te horen. Maar op een inwendige echo zou ze toch aan je baarmoedrslijm moeten zien of er een zwangerschap is? Heb je na je echo nog een testje gedaan?
Echt he zat ook al te vegen! @ TS ik zou inderdaad ook nog 3 a 4 weken wachten op meer duidelijkheid.
Ja de baarmoederwand is al redelijk verdikt! Dus positief! Ik heb vandaag weer een test gedaan, de streep is nu erg dik
Haha, heerlijk! En ik heb met vier weken ook een echo gehad (4,5) en toen vond ze dat rondje heel positief. Het was een beginnende zw.schap zei ze. Nu niet meer testen en gaan genieten! Meestal gaat het gelukkig gewoon goed!