Hoi allemaal! Vanavond de 20 weken echo gehad. Nouja, de 19wk en 4dg echo. Alles zag er goed uit! Jippie! Alleen nu nam die dame niet echt de tijd voor de geslachtsbepaling. Ik snap dat het gaat om andere dingen maar ik ben gewoon nieuwsgierig. Zien ervaren moeders misschien wat deze foto betekent? Een meisje of een jongen? Groetjes Fiona
Jaa klopt zij heeft het pijltje gezet. Zij dacht ook een meisje maar ze zei het niet heel 'zeker' en ze nam daar echt niet de tijd voor haha dus ga dan meteen twijfelen. Het maakt niet uit maar ik ben toch te nieuwsgierig
Dankjulliewel voor jullie reacties! Ik heb geen idee hoe een jongensecho eruit ziet. Heb wel gekeken op google maartoch. Als ik op meisjesecho's zoek zie ik net weer wat andere 'streepjes' en word daar weer koekoek van
Ik denk ook meisje. Mijn 20 weken echo's zijn zo onduidelijk dat ik je geen voorbeeld kan geven. Maar in mijn fotoboek is een foto van de pretecho met 15 weken waar duidelijk een jongetje te zien is
Ok het moet dan toch haast wel? Haha. Bij n jongen is het dus 'duidelijk' dat er iets bungelt? Maar de echoscopiste zei dat de balletjes in de buik konden zitten nog en dat het dus bij een meisje nooit 100% duidelijk is. Maar als mensen met ervaring het zien (zoals jullie) dan denk ik ook een prinsesje hihi
Ik heb even gekeken maar ik zie het zo slecht ben er echt niet goed in. Het is wel iets 'ronder' of niet? Dat geslachtsdeel op de echo zegmaar haha. Gefeliciteerd trouwens!!
Nou iedereen denkt meisje en de echoscopiste ook. Zal ik dan toch maar wat roze kleertjes gaan kopen vandaag? Hihi! Dankjulliewel!!
Ik zie het niet zo goed haha ik ben er echt slecht in! Maar als ik inzoom zie ik rechts 2 streepjes toch? Maar die van mij heeft er 3 lijkt wel :-o
Bij mijn jongens zag je echt een piemeltje en balletjes. Maar idd bij een meisje houden ze altijd een slag om de arm.
Ik zeg ook meisje!!! Bij mijn zoontje waren er echt heel duidelijk 2 rondjes te zien en bij mijn dochter streepjes.
Mijn afbeelding is een printscreen van de echo dvd een halve seconde later zag je bij mij ook duidelijk 3 streepjes Die drie streepjes word altijd gezegd 'het hamburgertje' en dus een meisje Ik zal eens kijken dat ik later vandaag de echo van mijn zoon kan uploaden, daar zie je overduidelijk dat het een jongen is