Eerste echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by ClaudiaZ, Jul 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ClaudiaZ

ClaudiaZ Actief lid

Mar 5, 2013
    276
    0
    0
    Flevoland
    Vandaag heb ik m'n eerste echo gehad. Het is m'n eerste keer zwanger dus wist niet zo goed wat ik kon verwachten. Ik dacht dat we in tranen van blijdschap de praktijk weer zouden verlaten maar ben vooral nu erg onzeker.

Ik heb een uitwendige echo gekregen en het duurde heel lang voor ze uiteindelijk iets kon vinden. We hebben heel even een klein garnaaltje in beeld gehad wat daarna weer vrij snel kwijt was. Daarna hebben we ook nog even een knipperlichtje in beeld gehad maar ook dat was weer snel verdwenen. Garnaaltje had er kennelijk niet zo'n zin in. De verloskundige was blijkbaar wel tevreden met wat ze heeft gezien anders had ze nog wel een inwendige echo gedaan.

Waarschijnlijk ben ik minder ver zwanger als berekend en is er daarom nog zo weinig te zien. Ook ben ik fors van mezelf en zat die extra laag ver kennelijk ook in de weg voor een goed beeld.

Gelukkig mag ik volgende week wel terugkomen en als er dan weer zo slecht beeld is gaat ze een inwendige echo doen.

Ik vind het nu zo spannend, ondanks het knipperlichtje durven we nog niet overtuigend blij te zijn... ik had er ook wel wat meer van verwacht, nu weer een weekje in lichtelijke onzekerheid... Hoop zo dat we volgende week een duidelijker beeld krijgen van ons kindje!

Zo spannend allemaal!

2. angel071986

angel071986 Bekend lid

Mar 24, 2013
    721
    113
    43
    ohw dat is dan wel jammer inderdaad. Ik kreeg bij mijn eerste 2 echo's een inwendige, en ik moet met 10 weken weer voor de termijn echo, maar ook die is inwendig......misschien kun je het zelf vragen de volgende keer...

3. ClaudiaZ

ClaudiaZ Actief lid

Mar 5, 2013
    276
    0
    0
    Flevoland
    Ja dat ga ik ook zeker doen!! Best vervelend dat ik ondanks een knipperlichtje toch wat onzeker ben hierover, het was maar zo kort en zo vaagjes!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Soms zijn ze ook gewoon goed verstopt :D
    Hier moesten ze ook even zoeken en daarna was het moeilijk om ons kindje goed in beeld te krijgen.

Maar het belangrijkste is dat er een hartje klopt....dus niet onzeker zijn. Dit is supergoed nieuws!

5. ClaudiaZ

ClaudiaZ Actief lid

Mar 5, 2013
    276
    0
    0
    Flevoland
    Bedankt voor de bemoedigende woorden :)
    Ben pas echt gerustgesteld als ik volgende week een betere echo zie Hihi

Share This Page