Even mijn ei kwijt, hoge bloeddruk, opeens naar ziekenhuis.

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Nora1983, Aug 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Wil even mijn ei kwijt.
    Ben bijna 37 weken en had vanmiddag controle bij de VK. Natuurlijk weer de bloeddruk meten. Ze keek meteen wat zorgelijk, en mat voor de 2e keer. Ik dacht meteen; "nee he, niet weer te hoog?!" Ja dus! Voor week of 3 geleden dus ook, maar dat was aan de warmte te wijten.
    Ze heeft direct urine onderzocht en dat was ook een beetje twijfelachtig. Ondanks dat ik me verder helemaal goed voel stuurde ze me toch meteen door naar het ziekenhuis. Moest voor zekerheid pyama mee...Nou, viel dat me even rauw op mn dak:$
    Eerst manlief maar gebeld, gelukkig hebben we bedrijf aan huis(boerderij), dus hij kon gelukkig mee naar ziekenhuis.
    Daar aan de CTG, bloed geprikt, urine gecheckt en weer bloeddruk gemeten. Alles was gelukkig goed, bloeddruk nog hoog, maar mocht gelukkig toch naar huis. Vooral omdat ik me verder goed voel, goed eet en drink en ze vonden dat ik thuis toch nog het beste kon uitrusten, lekker in mijn eigen bed.
    Morgenochtend moet ik om 11u weer in ziekenhuis zijn, weer controle. Ben heel benieuwd.
    Ondanks dat alles tot nu toe goed is, schrok ik toch wel. Ben gelukkig vrij nuchter, maar hele zwangerschap verloopt eigenlijk helemaal volgens boekje, en dan krijg je op het laatste nippertje dit.

Nou, dat wou ik even kwijt!

2. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Wat super vervelend zeg :( ik hoop voor je dat het allemaal meevalt! Heel veel sterkte morgen in het ziekenhuis

3. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Dank je wel!:) Vind het fijn dat ik mijn ei kwijt kan op dit forum!

4. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

Dec 3, 2012
    1,122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Heel veel sterkte en morgen succes in het zkh Nora en zeker goed naar je lichaam luisteren nu.

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,234
    6,094
    113
    Oeh wat vervelend.
    Helaas wel herkenbaar, ik ben met 40 weken nog overgedragen aan het ziekenhuis ivm hoge bloeddruk.. Had ik nou maar gewoon wat eerder bevallen hihi.
    Rust lekker uit en hopelijk blijft het nog even stabiel!

6. Croissantje

Croissantje Bekend lid

Dec 1, 2010
    750
    0
    0
    Oei, dat is schrikken!
    Ik hoop dat alles goed blijkt morgen.... Succes!!!

7. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Heel veel sterkte.
    Hier ervaring, voelde me ook niet goed en kon 2e kerstdag ook in het zh blijven.
    Uiteindelijk 28e ingeleid en de 29e 's nachts bevallen.
    Luister goed naar je lichaam!

8. mirriemeis

mirriemeis Actief lid

Oct 17, 2011
    143
    0
    0
    hier precies hetzelfde gehad. ook urine gecontroleerd ook twijfelachtig. dus door naar het ziekenhuis. moest zo snel mogelijk.
    Konden na de ctg weer naar huis, om de volgende dag terug te komen.
    De bloeddruk was de dag erna weer prima. Uiteindelijk wel 4 dagen later bevallen.
    succes!!

9. Lootje

Lootje Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    1,498
    598
    113
    Hoe gaat het nu met je?

10. sundance11

sundance11 Actief lid

Jul 24, 2011
    328
    0
    16
    Succes ermee, Ik had je nog een PB gestuurd ivm boerderij ervaring.

Share This Page