eerste echo

Discussion in 'Eerste symptomen' started by sylvia1981, Jun 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Over 8 dagen heb ik een 7 weken echo en ben eigenlijk constant gespannen erover omdat ik erg onzeker ben of het allemaal wel goed zit enzo. Nu vroeg ik me af, hoe gaat dat bij de eerste echo. Stel het is niet goed, bereidden ze je daar dan op voor of is het dan pats boem het slechte nieuws word gebracht, aankleden en weg.
    ik hoop natuurlijk dat ik gewoon goed nieuws krijg, maar ben gewoon benieuwd wat er gebeurd in het geval van slecht nieuws.

2. Soezetje

Soezetje Actief lid

Oct 27, 2014
    101
    0
    0
    Ik denk dat dat bij iedere verloskundigepraktijk anders gaat. Bij ons was het zo dat we tijdens de echo al wel te horen kregen dat het hartje een stuk trager klopte dan dat ze graag zou zien, en dat het vruchtje een stuk kleiner was dan dat voor mijn termijn normaal was. Dus we werden al wel een beetje voorbereid. Daarna een uitgebreid gesprek met de verloskundige gehad met alle ruimte om vragen te stellen. Een week later hebben we toen de tweede echo gehad waarop te zien was dat het hartje niet meer klopte. Daarna ook weer een heel uitgebreid gesprek met de verloskundige. Als het een beetje een fatsoenlijke praktijk is, word je goed begeleid wanneer het mis is.

Succes, en ik hoop dat het allemaal goed is op je echo!
    X

3. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Dankjewel soezetje. Mijn echo is vervroegd naar aanstaande vrijdag. Het is een echo op eigen verzoek dus moet hem zelf betalen. Ik weet niet of ze dan wel extra tijd voor ons hebben aangezien ze misschien maar een kwartiertje tijd heeft ofzoiets. Het is ook in een ziekenhuis en niet bij mn eigen verloskundige. Dus ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Share This Page