man man man wat ben ik zenuwachtig !! morgen hebben we de eerste echo plus intake! ik ben zo blij dat we morgen die echo hebben maar tegelijkertijd doodsbenauwd angsten dat ik daar lig en ze zegt het is niet goed heb het ooit meegemaakt en dat was verschrikkelijk daarna mijn zoontje gekregen die is inmiddels 5 jaar maar nu lijkt het of de angst driemaal verdubbeld is 😓 moest even van me afschrijven hoor!
Precies hetzelfde gevoel hier!!! Ik ben zoooo zenuwachtig!!! Ik heb ook morgen mijn eerste echo en intake! Ik heb ook eerder wen MA gehad met 11 weken. Dat is me niet in mijn koude kleren gaan zitten. Gelukkig daarna een kerngezonde zoon die inmiddels 2 jaar is. Ik wens je heel veel succes met je echo morgen!! Hoe laat moet je? Ik om half 4 pas... X
oh spannend ook ! ik wens jou ook heel veel succes morgen ik heb de echo om half 3 ben benieuwd hoe het bij jou is gegaan morgen ? ga nu proberen te slapen denk dat ik halve nacht wakker lig🙈
verschrikkelijk ik ook ieder uur nu al klaar wakker zenuwen in mijn buik niet normaal succes vanmiddag !!
Ik heb inmiddels 3 echo's gehad, bij alledrie zo zenuwachtig en dat blijft! Volgende heb ik met 12 weken
Heel herkenbaar die angst.. Het is ook zo een wonder, zo een kleintje in je buik. Ik was ook al dagen van te voren zenuwachtig. Heel veel succes met je echo!
Snap ik! Het zit ook de hele dag in je hoofd he.. Ik plan mijn echo's daarom altijd zo vroeg mogelijk op de dag, zit er anders de hele dag over te piekeren.