Opgenomen in het ziekenhuis

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Loveeeeee, 11 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loveeeeee

Loveeeeee Lid

22 okt 2015
    14
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben eergisteren opgenomen in het ziekenhuis omdat ik verging van de pijn in mijn navel/rond de navel. Ik kon niet meer zitten, liggen of staan. Ze dachten dat het een navelbreuk was maar daar zijn ze op terug gekomen. Ze zeiden dat er een stukje darmvet in het gaatje zat en hebben op de buik zitten drukken en daarna was de pijn bijna helemaal weg. De plek rondom de navel en navel zijn nog steeds gevoelig. Ze hebben een buikwand echo gemaakt en daarop was geen breuk of scheurtje te zien. Dus ik vraag me af waar ze dan op hebben zitten drukken. Ik heb zoveel vragen en nog steeds pijn maar ze hebben me wel naar huis gestuurd.

Ik ben 26 weken zwanger en heb al vanaf 17 weken een ontzettende drukke baby, volgens mij heeft hij de tijd van zijn leven in de buik. Natuurlijk is het fijn om je baby zo duidelijk te voelen maar het is vaak heel pijnlijk, het hoofdje zit aan de onderkant en ik kan me voorstellen dat de beentjes e.d. rond de navel zitten. Het ligt er ook aan hoe de baby ligt, aan de gevoeligheid van de navel.

Heeft iemand ervaring met zo veel pijn rond de navel? Of een vergelijkbare situatie? Want ik heb geen flauw idee wat het nu is en het ziekenhuis ook niet. Ik ben ook nogal hypochondrisch aangelegd dus ik ga nu gelijk uit van het ergste en heb de engste ziektes in mijn hoofd.

Met de baby is alles goed, gezonde baby.

2. Vivianne

Vivianne Lid

6 aug 2015
    48
    0
    0
    Hoi! Ben je nu weer thuis? Ik heb ook regelmatig een zere navel, je kunt het dan echt niet aanraken. Ik denk minder erg als bij jou, maar wel erg gevoelig. Bij mij helpt een bad vaak of slapen.. Ik heb ook wel gemerkt dat de pijn meer is in de weken dat mijn buik erg groeit. Hopelijk gaan de klachten snel over! Beterschap!

3. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Pijn rond de navel doet mij meteen aan blindedarmontsteking denken.

4. Loveeeeee

Loveeeeee Lid

22 okt 2015
    14
    0
    0
    Dit is getest en het is geen blinde darm ontsteking.

En ja, ik ben nu weer thuis.

Deel Deze Pagina