Even jullie mening..welke van de twee vinden jullie leuker? Heb zelf een voorkeur met de jongetjes voorop, maar vind met rompertje ook wel heel leuk. Dus heb een lichte twijfel en dacht ff een poll posten voor de fun
Ook niet mijn ding. Maar de afgeronde hoeken zijn toch net wat aparter. En het gaat om jullie nieuwe zoon, niet om de 1e. Dus zou ik voor de 2e kaart kiezen.
Vind de eerste tijdlozer en daarmee leuker. Die snorren heb ik nu wel gezien , omdat ze zo veel worden gebruikt is het wat mij betreft een beetje een overkill aan snorren ontstaan.
Beide niet helemaal mijn smaak maar omdat ik een erge hekel heb aan al die snorren (wel eens een baby met een snor gezien?) kies ik voor de 1e.
Duidelijk dus de eerste. Heb ook een tekst met verwijzing naar klein broertje, dus dan past de eerste er ook beter bij. Had in principe al mijn keuze gemaakt, maar kwam die met de snor toevallig tegen, waardoor ik weer begon te twijfelen . Zal wel aan de hormonen liggen haha.
Beide niet mijn smaak maar om de snorrenmania en het feit dat je het kaartje er aan moet hangen kies ik voor 1
Ik vind de eerste leuker. Ook nog een voordeel: je hoeft niks meer te knutselen in je kraamweek, dat is bij nr 2 wel het geval