Ik ben bijna 16 weken zwanger . Kan ik nu al een 2d echo laten maken om het geslacht te kunnen zien of is dit echt te vroeg? groetjes
Het is mogelijk, maar geeft geen 100% garantie. Wij wisten het voor 90% met 13 weken. Veel plezier als je de echo laat maken.
Volgens mij kunnen ze sneller een jongetje op een echo zien dan een meisje. Hier had ik met 18 weken een echo en was overduidelijk een jochie! Denk dat je wel meer kans hebt bij een 3D/4D echo dan bij 2D met dit termijn.
Met 16 wkn dachten ze het bij mij te zien en met 18 weken was het overduidelijk! hij stond helemaal overend
meisje schijnen ze idd moeilijker te zien. omdat de navelstreng ook van ``die`` streepjes hebben. eerste instantie zeiden ze namelijk dat mijn dochter een zusje zou krijgen 2 minuten later moesten we uitleggen dat het ``zusje`` een pipi had
Ik dacht met 15 weken te zien dat het een meid zou worden en tijdens de pretecho met 18 weken en de medische echo afgelopen week is inderdaad gebleken dat het een meisje wordt. Bij mijn 2 jongens konden we het zien met 16 weken.
ik heb een afspraak gemaakt voor volgende week als ik 17 weken zwanger ben in delft...Iemand ervaringen hiermee? Ik hoop echt dat ze het dan al kunnen zien, ben zooo benieuwd! groetjes
bij mijn met de 20 weken echo konde ze het zien. met 17 weken had ik ook een echo maar toen konden ze het nog niet zien
Toen ik zwanger was van mijn dochter... alweer 7 jaar geleden... mocht ik op 5 december naar de echoscopist... een heeeeeel ervaren iemand... Ik was 13 weken zwanger en hij wist me te vertellen dat ik een meisje zou krijgen. Ik mocht hem er niet op vastpinnen omdat 13 weken wel vroeg is... Maaaaar hij heeft gelijk gekregen! Een prachtige lieve spontane meid! Dit was trouwens ook een 2d echo....
Ik heb met 16 weken te horen gekregen dat ik een jongen zou krijgen. Ik hoop dat het ook zo is, want me zusje en ik is al begonnen met kledingen kopen. En als het later een meisje is, jan dan is alles voor niks. Groetjes Nazli
Gister verdelde de VK ons dat zij het pas bij de 20 weken echo zullen vertellen (bevestigen) dan zou het goed te zien moeten zijn. Dus ik ga dan ook maar van die 20 weken uit,, het lijkt me ook heel naar dat ze eerst het een zeggen en dan later (na veel shoppen ) blijkt het toch iets anders te zijn
de meeste vk's kiezen voor de veilige weg Maar dat geeft niet.... Ik heb er destijds ook wel om moeten vragen hoor bij de echoscopist.. Hij bood het niet uitzichzelf aan... maar wilde het graag voor me bekijken