volgens mijn berekeningen via verschillende sites ben ik nu zo rond de 5 weken. maar net was er een mevrouw van moeders voor moeders bij me, en die deed een urine test en ze zegt, wow wat een mooie duidelijke streep zeg! is even kijken hoe ver je nu bent..zegt ze 6 weken..dus ik was verbaast, en dacht huh? en zei dat ik op 5 weken kwam, maar ze zegt dat kan haast niet met zo'n duidelijke streep... ben nu een beetje in de war...wat moet ik nou aanhouden?
Hoe donker de streep is zegt toch niets over hoe ver je bent? Het heeft toch te maken met je cyclus en laatste menstruatie? Bij mij was de streep ook erg donker. Maar goed, denk dat huisarts/ verloskundige degenen zijn die de duur met zekerheid kunnen vaststellen.
bedoelde ze niet dat je in je zesde week zit? Als in: je bent 5 dus je gaat nu je zesde week in? En daarbij als je al wat verder zou zijn is dat toch ook niet erg zijn? Ik zou denk ik maar uitgaan van wat je zelf berekent had, aan zo'n streep kan ze het volgens mij niet zien.
tjah ik weet het ook niet hoor, maar ze heeft idd gevraagd naar mijn eerste dag van mijn laatste menstuatie en toen kwam ze uit op 6 weken. misschien heeft ze verkeerd gekeken dat kan ook. achja ik wacht het wel af, ik moet 14 jan naar de verloskundige dan hoor ik het wel...
Dikte van de streep heeft niks met je termijn te maken...... Zowel de vk als de huisarts zullen de eerste dag van je laatste menstruatie nemen om uit te rekenen hoe ver je bent.... Kan wel zijn dat ze bedoelt dat je in de 6de week zit......Dat klopt namelijk..
Mijn test streep was bij MvM ook donkerder dan de controle streep met 5 weken, dus zoals eerder gezegd, dat zegt niets. Maarreh: gefeliciteerd! En goed dat je meedoet!
De dikte van de streep heeft er niets mee te maken. Bij MvM gaan ze van een cyclus van 28 dagen uit, ook als je een langere cyclus hebt (en aan je onderschrift te zien, heb je dat ook). Ik was iets langer dan vier weken zwanger toen ik begon, terwijl je eigenlijk pas vanaf week zes mag deelnemen. Uitgaande van een standaard cyclus was ik zes weken zwanger en dat telde uiteindelijk.
dankjewel meid, en ik wens jou verder nog een voorspoedige zwangerschap en bevalling toe...insha allah! liefs! X
nee dat dacht ik dus ook daarom vond ik haar opmerking zo vreemd afhijn, ja tuuuurlijk doe ik mee ik vind het een heel mooi gebaar! ik vind eigenlijk dat alle zwangere vrouwen hier aan deel moeten nemen!
Bij mij kloptte de berekening van mvm ook niet helemaal hoor, ik mocht pas meedoen vanaf 7 weken ipv 6 weken....en dat terwijl de streep met 5,5 week toch al heel duidelijk was.
Gewoon wachten en bij je eerste echo krijg je een berekening hoever je vruchtje in werkelijkheid is..die kan je dan aanhouden en tot die tijd zou ik je eigen berekening aanhouden. Gefeliciteerd!
Ik mocht al meedoen met 4 weken en 6 dagen, zo duidelijk was mijn streep toen al Ik doe het met plezier, het is even slikken vooral als je misselijk bent zoals ik maar je doet het voor een goed doel, je spoelt het anders toch maar gewoon weg terwijl je er nu andere meiden mee kunt helpen
Dankjewel lieve zuster InshaAllah mag hetzelfde voor jou zijn, geniet er maar lekker van. ik zal dua voor je doen. Liefs
De berekeningen op de site zijn vaak nauwkeuriger omdat je daarbij rekening kan houden met de lengte van jouw cyclus. MvM gaat uit van een gemiddelde cyclusduur.