ik met 9 weken omdat ik voor Belle een miskraam heb gehad we kwamen er met 12 weken echo achter terwijl het al gestopt was met 7 weken dus ik heb er zelf voor gekozen om het met 9 weken te doen
Hier ook de eerste echo met ruim 7 weken. Dit omdat we mbv de medische molen zwanger zijn geworden (ICSI). Normaal krijg je de eerste echo pas rond de 10-12 weken, geloof ik...
Ik had de eerste echo bij iets meer dan 6 weken, door de HA gestuurd ivb leeftijd. Er was een beginnende hartactiviteit te zien en na twee weken onzekerheid was het mis... Volgende keer wil ik pas bij 8 weken een echo.
Als er verder geen reden is om eerder te doen krijg je 'm altijd rond de 12 weken zwangerschap. Zelf had ik m dan ook met 11 weken en een paar dagen! Blij toe dat alles goed was, best wel stressen om zolang te wachten
ik moet ook wachten tot 11 weken, de vk vond een eerdere echo geen meerwaarde opleveren dus ik moet mijn geduld nog even bewaren (uhuhhh... zoeken bedoel ik...)
Ik heb met 4 weken de eerste echo gehad. maar was meer toevallig dan gepland. Had net een miskraam gehad en m'n ongesteldheid kwam maar niet op gang. Dus naar de gyn om te kijken of er iets achter gebleven was ofzo, bleek ik zwanger.... Heb met 6 weken een echo gehad, geen hartje gezien en met 8 weken, en dan is het al heel wat meer dan een rijstkorrel (zie album). En toen was er ook duidelijk een hartje te zien.
Bij de eerste met 13 weken Nu heb ik de eerste echo gehad met 8 weken omdat de termijn niet duidelijk was en toen nog de standaard echo met 12 weken. Ik vond het juist leuk om met 8 weken een echo gehad te hebben ipv eerder want met 5 weken zie je alleen maar een vlekje en met 8 weken zie je al echt een garnaaltje.
Bij mijn vorige zwangerschap pas een echo met 10 wkn, geen hartje en later een MK. Bij deze zwangerschap wilde de VK dat ik weer eerst voor een intake zou komen en met 10 wkn een echo. Ik heb gezegd geen intake zonder kloppend hartje. Toen kreeg ik met 7 wkn een echo.
IK had een echo om te bepalen hoever ik was en daar kwam uit 6 weken bij 8 weken en 2 dagen nieuwe echo alles goed beide keren klopte het hartje al
Ik kreeg mijn eerste echo met 7 weken en 4 dagen. Dit vanwege een eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap. De verloskundige bood ook nog een echo aan om met de 'normale' 12 weken te doen! ben erg benieuwd! Groetjes, Arri
ik kreeg me eerste echo met 6 weken en 5 dagen omdat ze dachten aan een bbz maar eigenlijk zou ik 10 januari me eerste echo hebben dan ben ik 8 weken en 3 dagen dacht ik