Ik dacht van de week de baby al te voelen en gisteren weer. Ik ben nu ruim 10 weken. Is dat niet wat snel? Mijn jongste zoon voelde ik ook met 13 weken al ondanks dat de placenta aan de buikwand lag. Zijn er meer mensen die het zo vroeg voelde? (nee geen darmen gepruttel. daar heb ik ook wel last van maar dit was 'anders')
Voelde mijn ukkie voor het eerst met 15 weken...Toen was het soort van gekriebel... Sinds de 17de week voel ik duidelijke schopjes. Bij de 20 weken echo bleek dat mijn placenta aan de achterwand ligt en dat een buikkant geen placenta zit, dat verklaart het ook het vroege voelen.... Weet niet of met 10 weken al kan maar als je het al eerder heb meegemaakt dan herken je het denk ik sneller....Zou best mogelijk zijn dus....
vind het ook wel erg vroeg om je uk te voelen. voelde me eerste kind rond de 17 weken me 2de rond 15 weken en de derde ook zo rond de 15 weken
Ik had ook al vroeg het idee dat ik het voelde, maar dat kan je beter niet hier vermelden, want heel veel mensen geloven er niet in! :S Maar geniet er gewoon van, al is het maar het idee -xxx-
hoihoi ik voelde me babytje achteraf al bij 15 weken maar toen was ik aan het twijfelen zijn het me darmen of niet(ook omdat ik een spastische darm heb) maar nee hoor bij 16 weken wist ik het zeker het was me kindje Liefss
Mijn verloskundige zei dat het bij een tweede zwangerschap, veel vroeger kan zijn staat geen tijd voor vanaf wanneer je het kindje kan voelen... Ik voelde de tweede met 13 weken en 1 dag... Geniet er lekker van! Catheleine
ik voelde de kleine vanaf 16 weken, dat was al heel vroeg. men zegt dat tot 12 weken de vrucht nog achter het schaambeen ligt, dus dat je het eigenlijk niet kunt voelen. sja.... vind het altijd moeilijk te zeggen, wij voelen niet wat jij voelt zodra je de kleine 'goed' gaat voelen, weet je ook vanaf wanneer je het voelde heb ikgemerkt. ik had het pas met week 18 door dat ik al met 16 weken de kleine voelde
ik voel eigenlijk nog weinig, meer me darmen en me maag die in een knoop zit maar niet zo'n gevoel van dat is het kindje.. nog eventjes wachten denk ik.
De eerste voelde ik met 17-18 weken. Deze heb ik ook al we eens gevoeld maar omdat de placenta aan de voorkant ligt is dit echt zelden....vind ik wel jammer hoor!
ik had gisteren het gevoel dat ik het kindje voelde maar weet dit niet zeker omdat het achter mijn navel voelde, ik heb het idee dat het kindje veel lager zit. vandaag heb ik nog niks gevoeld.
De eerste voelde ik met 14 weken al, en deze voel ik sinds gisteren..zijn wel kleine plopjes maar denk omdat je het herken dat je het eerder voel..het is ook een heel ander gevoel dan je darmen (bij mij in ieder geval wel)
Ik voelde "kriebeltjes" vanaf 16 weken. Sinds deze week voel ik echt gerommel en mini-duwtjes Ik ben nu bijna 20w