Ben vandaag noor de huisarts geweest en tis dan eindelijk zover ben na 1,5 jaar eindelijk zwanger. Kan het nog niet helemaal geloven, maar het gaat langzaam doordringen. Ik moet 28 januari voor het eerst naar het ziekenhuis voor de eerste echo. Vind dit erg snel, maar zie dat dat wel vaker zo is. Heb der nu al zin in. Grtjs Sharon
Van Harte gefeliciteerd. Ik heb vorige week mijn 1e echo gehad, het is echt geweldig om te zien. En het hartje klopt! Geniet ervan.
Vandaag was het dan zover de eertse echo. Het was echt super! Alles was goed hartje zien kloppen en 2 foto's. We zijn echt zo blij en dit maakt het echt er is nu echt geen tijwel meer mogelijk. Groetjes Sharon
ik ben volgens de calculatie 8 weken zwanger maar het hartje klopt niet ; dat was te zien op een inwendige en uitwendige echo die ik vandaag heb gehad,.... als de gyn het berekend volgens een andere berekening dan zou ik nu ook 1 week over tijd kunnen zijn... kan je dan al het vruchtje op een echo zien?....de gyn zegt at ik rekeing moet houden met een miskraam aangezien ik scherpe pijn heb in mijn buik en onderrug en omdat de echo dus niet klopt... maar hoop doet leven toch? heeft iemand dezelfde ervaring? ik heb hiervoor 4 mk gehad maar wel 3 gezonde dochters!