ik ben nu 12 weken en 3 dagen zwanger, en morgen hebben we een echo,zouden ze ook al kunnen zien wat het geslacht is? we willen graag weten wat het word liefs love31
Volgens mij kan er pas vanaf 18 weken een beetje zekerheid gegeven worden. Voor die tijd lijkt het nog te veel op elkaar. Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen. Maar met 12 weken, volgens mij niet. Lotte
Bij mij met 12 weken zeiden ze al van het wordt een jongen.. maar zeiden er ook bij dat het nog niet eens 70 % zeker was.. Maar ja 8 weken later hebben ze toch gelijk het wordt een jongen .. dus het ligt eraan denk ik ... maar met 100% zekerheid kunnen ze het toch niet zeggen
Bij mij hebben ze op 13 weken gezegd dat het een jongetje ging worden. Ze baseerden zich op de hoek van de stuit tenopzichte van de wervelkolom... Maar 't is niet bij alle babies even goed zichtbaar. Nu op 20w4d hebben ze inderdaad bevestigd (en hebben we met onze eigen ogen gezien) dat het wel degelijk een jongetje is... ... dus in principe kan het wel, maar volgens mij ga je nog niet veel van de geslachtsdelen zien
hoi hoi ik zou me er niet op instellen en niet te vergeten deze echo word niet gebruikt om te kijken naar het geslacht de vraag zou bij sommige echoscopiste weleens verkeerd kunnen vallen sommige struikelen er zelfs over bij de 20 weken echo ik zou zeggen geniet lekker van je echo en vraag het bij de 20 weken echo of ze willen kijken dat voorkomt telleurstellingen groetjes nathalie
toen ik mijn 12 weken echo kreeg kon ze het nog niet zien. Mijn man vroeg of er al een piemeltje te zien was, de echo vrouw zei toen dat ze dat niet kon zien (was nog te vroeg).