hai! Misschien een gekke vraag hoor, maar ik ben 'nieuw', dus ik weet nog lang niet alles. Ik vroeg me af hoe vaak je ongeveer naar de verloskundige zou moeten tijdens de zwangerschap. (Uitzonderingen daargelaten dan wel). Mijn moeder vertelde me dat je in het begin misschien een keer per maand zou moeten maar daarna toch echt zeker wat vaker. groetjes.
Hoihoi, de eerste paar keer ga je om de 4 a 5 weken. vanaf de 27ste week ga je elke 3 weken vanaf de 33e week a 2 weken en vanaf de 37e week ga je elke week maar dit kan soms wat verschillen per praktijk. Imke
Hai! Bedankt voor je antwoord. En dan heb ik nog een laatste (gekke) vraag misschien. Het zal ook wel verschillen per praktijk, maar wat zijn de kosten ongeveer / gemiddeld om naar een verloskundige te gaan. En het zal ook wel per zorgverzekering verschillend zijn, maar weet je misschien of dit standaard vergoed word, net als bijv de huisarts? Sorry voor de overlast! Lisette
hoi Lisette, de kosten voor de begeleiding door een verloskundige zitten in het basispakket en worden door elke verzekering vergoedt. Mirjam