Mijn eerste bloeding na het stoppen met de pil kwam 'gewoon' na een paar dagen, alsof je een stopweek hebt. Maar ik voelde pas na een half jaar dat mijn eigen cyclus weer terug was, omdat ik toen pas buikpijn kreeg bij mijn ongesteldheid (dat had ik voor de pil ook altijd). Dus eigenlijk pas na een half jaar....
Ik ben gestopt in februari 2011 en had mn eerste "natuurlijke" menstruatie na 40 dagen precies.. Zie mijn onderschrift. Maar heb nog lang niet een regelmatige cyclus
na mijn stop had ik de normale ontrekkingsbloeding en 32 dagen later mn menstruatie. Nu ben k bezich met dag 51 van mn cyclus. Morgen gaan we een test doen om te kijken of mn lichaam me voor de gek houd. K ben trouwens 2 juni gestopt met de pil
ik ben afgelopen juli gestopt met de pil, daarna eerst nog menstruatie van de pil, nu eerste menstruatie na 30 dagen, weer als vanouds met buikpijn en hoofdpijn. dus hopen dat het nu reglmatig mag blijven. maar in april 2009 ook gestopt met de pil, en meteen weer menstruatie maar korter als voorheen ook minder maar regelmatig elke maand. dus heel lang gedacht,weer niet zwanger!! totdat ik er in november achter kwam zwanger te zijn . geweldig !! maar was wel al over de twintig weken, dus dat schoot lekker op in april 2010 bevallen van een prachtige zoon, na een hele korte zwangerschap. dus moet zeggen dat ik het nu heel erg spannend vindt. en toch probeer scherp te zijn want heb de vorige keer niets gevoeld of door gehad.
Januari gestopt met de pil en in juni voor het eerst ongesteld.... Dus zo'n 5 maanden later. Daarna niet meer....
6 april gestopt met de pil, daarna ontrekkingsbloeding.. Eerste menstruatie na 37 dagen.. Nu 37 34 47? <-- denk 36..