dag Dames, Weer een rare vraag van mij. Maar nadat ik gestopt ben met de pil in december, ergens halverwege mn stripje omdat ik een abkuurtje had en de pil dan toch niet meer werkt dacht ik stop ook gelijk metde pil. heb toen dag erna ontrekkingbloeding gehad, en nu tot op heden ook nog niet ongi geworden. Hoelang duurde dat bij jullie voordat jullie echt ongi werden?
bij mij duurde het precies 3 maanden en daarna niet heel regelmatig. Pas na 6 maanden was er enig regelmaat in te vinden
ik ben meteen normaal ongesteld geworden, na 26 dagen...en daarna ook dus ik kan er niet echt over meepraten, maar het schijnt normaal te zijn dat het pas na een paar maanden op gang komt dus ik zou me geen zorgen maken succes!
hoi simbafloor, ik ben 27 okt gestopt en 1 nov ongi geworden...helaad wacht ik nu dus bijna alweer 3 maanden op mijn eigen echte ongi... niet zo posi voor jou om te horen, maar je hebt er om gevraagd (hihi)
Hallo dames, Na de pil ben ik precies 28 dagen stipt op tijd ongesteld geworden. Nu de 2 maand was ik 2 dgn over tijd. Wel regelmatig dus Maar je lichaam moet weer wennen en ontpillen. Moet wel zeggen dat ik nu weer weet hoe een echte menstruatie aan voel. Echt veel meer krampen en veel meer Bl***. Succes, niet stressen, want dan duurt het waarschijnlijk langer. Gr