Korte luteale fase?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wolkje7, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolkje7

Wolkje7 Lid

29 okt 2008
    28
    0
    0
    Op 25 januari had ik een positieve ovu test en gisteren ( volgens de calculator mogelijk een innestelingsdag ) bruin/oud bloed en een klein beetje rood ( sorry voor de details :oops: ). Heb onderin wel ongikrampen aan een kant, maar niet mijn ongi pukkel die ik altijd krijg. Zou dit alsnog een innesteling kunnen zijn of moet ik gewoon vanaf gisteren opnieuw gaan tellen qua cyclus? Ben zo bang voor het laatste wat zou betekenen dat mijn luteale fase veel te kort is. Wie weet of laatstgenoemde nog kan veranderen in komende cyclussen? Of moet ik er nu al rekening mee houden dat mijn luteale fase altijd tekort zal zijn en een bezoek aan de huisarts zal moet brengen?
    Mijn temperatuur is trouwens 36.7 en normaal is mijn basale temp rond de 36.4 als ik ongi ben.

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    denk dat je gewoon nog ff moet wachten dit kan idd gewoon innesteling zijn.
    zie dat je ook nog niet zoalng van de pil af bent dus zit denk ik ff niks anders op dan wachten.

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Neem aan dat je 15 januari bedoeld?
    Innestelling vind geloof ik plaat een week na je ovualtie. Dus zou kunnen dat het je innestelling was.
    Ik heb ook een wat kortere luteale fase, nl 11 dagen.

4. Wolkje7

Wolkje7 Lid

29 okt 2008
    28
    0
    0
    O, foutje van mij! Ik bedoel 16 januari en FF geeft 15 januari aan als eisprong.

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Maar als je alleen gisteren wat bloed bent verloren en verder helemaal niet meer, lijkt het me niet dat je nieuwe cyclus is begonnen.

Deel Deze Pagina