Hele prille symptomen zwangerschap.

Discussion in 'Zwanger worden' started by cle23, Jan 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cle23

cle23 Actief lid

Dec 10, 2008
    420
    0
    0
    Wie heeft er tijdens het begin van de zwangerschap wel eens last gehad van het gevoel dat je het steeds koud hebt...?

2. faye24

faye24 Bekend lid

Jan 5, 2009
    781
    0
    0
    dat heb ik nu ook cle haha..heb overal last van.Kan je er helaas niet mee helpen.Kom er over een paar dagen op terug.Kan over 10 dagen testen.Ik heb het overdag koud(rillingen)en nu staat mijn hoofd in brand..zo heet.

3. cle23

cle23 Actief lid

Dec 10, 2008
    420
    0
    0
    haha, vervelend lijkt me dat je hoofd zo heet. dat heb ik nu eigenlijk niet, maar wel steeds koud. (het kan natuurlijk ook griep zijn?). ik kan ook over een dag of tien testen. kan niet wachten. jij vast ook niet

4. faye24

faye24 Bekend lid

Jan 5, 2009
    781
    0
    0
    Nee kan ook bijna niet wachten..hebben het deze periode flink aangepakt.Hebben iedere dag geklust..haha.Nu voel ik natuurlijk weer van alles maar probeer mezelf wel voor te houden dat ik ook de griep kan krijgen.Heb je ook nog andere klachten.Haha mijn hoofd lijkt op een rode biet en zweten erbij pff.

5. cle23

cle23 Actief lid

Dec 10, 2008
    420
    0
    0
    ja wat gevoelige tepels en ik heb de laatste dagen veel gegeten voor mijn doen. ik ben zo benieuwd haha. hoeveelste ronde?

6. faye24

faye24 Bekend lid

Jan 5, 2009
    781
    0
    0
    Ik eet overdag ook veel en op de avond niks meer..geen honger meer dan.Ben ook zo benieuwd..die tijd gaat ook zo langzaam.Dit is de 5e ronde,jullie?

7. cle23

cle23 Actief lid

Dec 10, 2008
    420
    0
    0
    eerste ronde. ik savonds wel honger haha. gebruik je ovulatietesten?

8. faye24

faye24 Bekend lid

Jan 5, 2009
    781
    0
    0
    Nou dat zou wel mooi zijn als het gelijk raak zou zijn..wel laten weten..Ik gebruik ovulatietesten maar vertrouw die dingen nooit helemaal.JIJ?

9. cle23

cle23 Actief lid

Dec 10, 2008
    420
    0
    0
    ja ik weet niet, ik denk dat je met altijd meer kans maakt dan zonder. alleen begrijp ik nog steeds niet als je je lhpiek hebt wanneer dan de eisprong komt? ik laat het zeker weten. jij ook he? heb je nog geduld naar 5 rondes?

10. faye24

faye24 Bekend lid

Jan 5, 2009
    781
    0
    0
    Nou dat geduld gaat steeds meer afnemen hoor..wel leer ik er wat beter mee omgaan.Het blijft toch steeds spannend..toeleven naar de nod.Nou dat vind ik het nadeel van die testen..normaal heb je je eisprong tussen de 8e en 14e dag ofzo.Het kan dus zijn op het moment dat je een positieve test heb je ei al onderweg is en je net te laat ben.Daarom hebben wij deze maand vanaf de 8e tot de 15e dag iedere dag geklust.Zekere voor het onzekere.Ben je nooit te laat.Wel vind ik het fijn om overzicht te krijgen in je cyclus..als dat lukt dan.Mijn ei was eerst op de 14e toen op de 15e toen de 12e weer 14e en nu 9e?Vreemd toch..Vandaar nu het vele klussen kan het daar in ieder geval niet aan liggen haha

11. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik heb het niet koud. hahah ik ben erg moe, heb last van pijntjes, krampjes in de onderbuik en verder nergens last van. lust nog gewoon koffie e.d. ben nog niet misselijk niets. Ben dr blij van komt waarschijnlijk nog wel.

Share This Page