Omdat we na jaren eindelijk biiijna door onze douchegel met een babyluchtje heen zijn wordt het tijd voor iets nieuws. Onze zoon is bijna 5 en onze dochter ruim 3. Ik ben op zoek naar één douchegel voor beide (dus niet iets wat bijv. naar zoete aardbeien/ zoete meisjes ruikt maar voor een jongen niks is). Wie o wie? PS: bij voorkeur van het Kruidvat, maar Etos of Hema mag ook. Ergens anders vandaan heb ik niets aan.
Die grote flessen bij het Kruidvat van het huismerk of kleinere met lavendel geur ofzo (ze hebben ook limited editions die me neutraal lijken, maar geen ervaring mee) of bv. van Melkmeisje oid? Dove en Nivea zijn ook neutraal.
Grote flessen van het huismerk ga ik eens besnuffelen Thanks. Melkmeisje vind ik vies ruiken. De gewone Dove en Nivea iets te 'zwaar' voor jonge kindjes. Al heeft Dove ook diverse luchtjes dus dat is ook nog wel een goede om te gaan ruiken
'Exotisch fruit' klinkt alsof dat lekker zal ruiken, maar vaak vind ik toch dat een douchegel òf heel lekker ruikt òf echt vies tegenvalt. En het is me een beetje te grote hoeveelheid om uit te testen. Maar evengoed bedankt
Douchegel van dermo care, die ruikt prima, huidjes kunnen er ook goed tegen, terwijl ze nooit tegen Zwitsal konden.
Even gegoogled. Zie dat ze dat bij zowel Kruidvat als Etos verkopen en dan kom ik ook nog eens een foto tegen van een fles met Paw Patrol erop! Ga ik de kindjes helemaal blij mee maken Ik ga morgen meteen even ruiken. Dank voor de tip!
Ik heb weinig moeite met Nivea en Dove ed (al gebruik ik ze nooit maar dat is omdat mijn dochters als ze de kans krijgen halve liters douchespul gebruiken, dus kopen we het zo goedkoop mogelijk), je ruikt ze alleen als het uit de fles komt, eenmaal gewassen/afgespoeld is de geur (vrijwel) weg.
Haha grappig topic... geen idee hoeveel waarde je er zelf aan hangt. Maar hier word momenteel met van alles gewassen. Met papas douchgel, mama’s douchgel en kinder douchegel. Maakt ons ook verder niet zoveel uit... als t maar een fris luchtje is
Hier zijn ze bijna 7 en 4 en wassen met van alles. Staat een fles Kruidvat baby douche gel, een fles zwitsal frozen en we hebben nu ook een fles nivea kids. Vooral de oudste zei pas, dat ruikt lekker mam. Ik heb ook nog een paar flessen badschuim staan, daar was ik ze ook wel eens mee, aangezien wij geen bad hebben.
We gebruiken hier nu allemaal dezelfde, ik vond al die flessen in de douche en op de badrand niks. Meestal neem ik de roze flessen douchefris van het Kruidvat. Tot nu toe krijg ik geen commentaar net als shampoo, ik ben de enige die echt perse Andrelon perfecte krul wil, de rest boeit het niks dus wast iedereen het haar met Perfecte Krul (helaas krijgen ze er op de jongste na nog geen perfecte krullen van ) Alleen de jongste was ik nog met Zwitsal, omdat ik dat bij haar nog zo lekker vind ruilen.
Wij gebruiken allemaal Sanex, een of andere sensitive variant. Ruikt in de fles mogelijk sterk (geen idee eigenlijk ), maar na wassen en afspoelen ruik ik niks bijzonders meer eigenlijk - gewoon twee frisse kindjes
Hier ook, heb een hekel aan een flessenverzameling ze heeft shampoo anti prik dat wel, maar verder gewoon mee met de sanex 0.0 of de neutral. Kan er altijd nog een frozen sticker op plakken maar tot op heden geen commentaar.
hier was het ook altijd gewoon wassen met dezelfde zeep als wij, totdat ik helaas de fout maakte om een keertje douchegel van baby shark mee te nemen vanaf toen moest het uiteraard baby shark zijn.... dus nu giet ik onze zeep steeds in de baby shark bus en wast iedereen zich met baby shark
Hier van paw patrol ofzo, Kruidvat eigen merk kinder shampoo is ook goed. Ik vind het voornamelijk fijn dat het niet prikt in de ogen, haren wassen vind de jongste al erg genoeg