Zijn er meer dames die nog geen kinderopvangtoeslag binnen hebben. Ik zit er echt op te wachten maar nog steeds niks, Normaal krijg ik het gelijk met kgb en zorgtoeslag maar nu niet.
dat moet je gister al binnen hebben gehad. heb je al wel een neiwue beschikking gehad voor 2012?? wat die gaat nu is anders zou ik toch even bellen
Welke bank heb je? Heb even gekeken voor je.. Wij hebben het vandaag gekregen ipv gisteren.. Zorgtoeslag en kgb was gisteren wel binnen.. Hebben snsbank trouwens.. Ik zou morgenvroeg de belastingdienst even bellen..
Voor de dames die nog niks hebben, hebben jullie al de beschikking van 2012 gekregen?? Als in inlogt met je digid code op toeslagen.nl kan je alles inzien ( is nieuw) en misschien kan je daar wat terug vinden. Hoop dat je het alsnog krijgt maar zie het somber in. In december krijg je namelijk de toeslag van januari en na mijn idee is er dan wat misgegaan. Hebben jullie dingen aangepast ? En zijn ze het aan het verwerken
Ik heb net nog gebeld, dacht eraan dat ze tot 8 uur werken en ik kreeg te horen dat ze geen rekeningnummer van ons hebben. Vind ik een beetje raar want ik krijg het al zeker een jaar gestort op hetzelfde rekeningnummer en op de wijziging van 3 maanden geleden heb ik gewoon hetzelfde nummer ingevuld. Maar ik krijg het dus el nog heeft alleen weer eens tijd nodig.