Hallo, Teun slaapt lekker in zijn slaapzakje onder zijn dekentjes en woelt zich alleen omhoog en niet naar beneden. nu hebben wij ook een hemeltje waar hij, omdat zijn bed ( ledikant) kort opgemaakt "moet"worden, niet onder ligt. Nu is mijn vraag aan jullie wanneer zijn jullie het hele bed gaan gebruiken. Teun ligt nu tot ongeveer de helft. Ik hoor het graag Groet Janette
Ik maak het bedje ook nog steeds kort op. Maar Lynn blijft keurig onderaan liggen. Je kunt het ook ander opmaken, met een dubbelgevouwen laken, zodat hij niet naar onderen zakt. Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.
Ik maak het ook nog steeds kort op en hoe langer Finn wordt, hoe meer hij naar 'boven' verhuist, hahaha!. Hij ligt nu met zijn hoofdje iets over de helft.
Zoals Chacha al noemde maak ik Annika's bed op door een laken eerst onder haar te leggen en dan terugvouwen naar boven. Zo ligt ze toch bovenaan in het ledikant en kan ze niet naar beneden kruipen. Hoe langer ze wordt hoe verder ik het lakentje naar beneden doe. Ik leg nog wel een 2e laken onder haar, anders zit ze met haar handjes onder de rand van het eerste laken. Het is moeilijk uit te leggen, maar hier werkt het goed.
ik begrijp wat jullie bedoelen met het opmaken eerst een laken onder hem leggen en dan terug vouwen zodat het een soort zakje word..... we gaan het uit proberen, in iedergeval bedankt voor de tips.
Mijn lakentje verhuist ook steeds mij naar boven.haha ff andere vraag, tot wanneer hebben jullie diee hydrofiele luier sin bedje liggen. Luca paket hem steeds ens abbelt erop. groetjes
Jullie bedoelen een matrozenbedje. Had ik voor Glenn eerst ook gedaan, maar beviel niet goed. Ik heb allang geen luier meer onder zijn hoofdje. Glenn spuugt nl niet meer met Nutriton door zijn voeding heen. Zelfs geen mondje terug meer.
het heeft niets met elkaar te maken, maar ik vind het altijd een lief en leuk gezicht als een baby met het hoofdje aan het hoofdeinde ligt en dan een hemeltje erom heen. tegen de tijd dat hij nu zo groot is dat hij aan het hoofdeinde komt kan de hemel al weer weg omdat hij het dan gaat vastpakken
Je kan je kindje ook omdraaien zodat het wel met het lijfje onder het hemeltje ligt. Zijn dan wel zn voetjes, maar als je graag wil dat je kindje eronder ligt is het een optie. Quinn heeft tot 4 maand in een wiegje gelegen waar ik de dekentjes mee onhoog liet kruipern. hetzelfde in het bedje. Over een maandje leg ik hem in de combisleeper, heb ik geen dekentje meer nodig
omdat hij een voorkeurskant had met zijn hoofdje hebben we dat geprobeerd zag er heel lief uit, alleen 1 nadeel omdat mijn vriend linkshandig is kon hij hem niet meer in bed leggen toen hebben we hem maar weer omgedraaid want ja papa's willen ook wel eens wat.
Ik kan van beide kanten mijn kindje in het bedje leggen. Gelukkig want mijn vriend kan het ook maar van 1 kant.
ik heb een ledikant verkleiner gekocht, kailynn gaat ook alleen maar naar boven en niet naar beneden en ligt in een trappelzak.
's nachts gebruik ik 2 slaapzakken ipv een dekentje want die van mij ligt nooit stil. Overdag "oefenen" we met 1 dun slaapzakje en 1 dekentje. Ik maak hem op tot het midden ongeveer, maarja fien is dan al 8 maanden he?
ik denk dat ik gewoon moet wachten totdat hij groter is...... of het matrosenbed uitproberen we zien wel wat we doen in ieder geval bedankt knuffel van Teun Doei Janet
heeft romeè ook last van ze lag vanmorgen zo beetje boven in het ledikant inplaats van er onder, ik hebn wel een slaapzak maar die is volgens mij nog te groot 80 cm er staat verder geen maat in kan ook het teruggevouwen lakentje proberen, hopelijk helpt het ze kruipt alleen naar boven als ze huilt. kuzz anita
Ik ben sinds deze week gestopt met het bedje kort op te maken. Iman ging toch altijd boven in bed liggen om te slapen haha... Ik maak het nu 'normaal' op maar wel nog strak!
Ik heb de hydroluier onder de hoeslaken liggen. Ik maak het bedje ook nog steeds kort op. Ik vind het wel een fijn idee zo.