Eerste een inleiding.. tweede een..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mist, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Eerste een inleiding.. tweede een..

1. inleiding

2. spontane bevalling

3. anders...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik ben benieuwd wat de ervaring van mensen is.

Ik hoop dat er al veel ervaringen in zijn. Ik ben bij mijn eerste ingeleid met 42 weken en 2 dagen en de verloskundige zegt dat ik een erg grote kans heb dat ik bij deze dus weer ingeleid moet worden, dus dat die ook niet vanzelf komt. Ik vraag me af wat de ervaringen van anderen zijn..

2. sheena

sheena Lid

26 sep 2006
    30
    0
    0
    ik was bij mijn eerste ingeleid met 41 wken en 2 dagen en bij me tweede zwangerschap ingeleid met 42 weken en 3 dagen.
    Hoelang deze neit zolang op zich laat wachten hihi :)

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    ieuwk..........ik ben bij de eerste ingeleid,mijn vk zegt dat dat niets zegt over een 2e :( of zegt ze dat dan om mij gerust te stellen,heb bij de eerste namelijk zón heftige weeenstorm gehad dat ik erg tegen een igeleidde bevaling opzie :rolleyes:

4. PrutskeKim

PrutskeKim Actief lid

31 mei 2006
    228
    0
    16
    ow ik hoop zo hard dat ik met mijn eerste spruit gewoon een spontane bevalling mag meemaken. maar spijtig genoeg heb je dat niet in de hand. achja we zullen zien heb nog wel meer dan de helft te gaan ;)

ik wens jullie ook nog veel succes

5. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    nu 50/50 ik hoop dat er nog meer mensen met ervaringen zijn...

6. RedRose

RedRose Actief lid

14 sep 2006
    235
    0
    0
    Toevallig vroeg ik me dat ook af. Mijn eerste bevalling hebben ze ingeleid met 41w en 5d. Daarna heb ik een miskraam gehad die helaas ook niet vanzelf opgang kwam (vruchtje was met 8w en 2d "overleden" en met 11w 5d kwamen we er pas achter), ben uiteindelijk gecurreteerd. Nu ben ik dus bang dat mijn lichaam zelf geen bevalling/uitdrijving instart. Dus ik ben ook deze keer erg benieuwd... Vond de inleiding/weeenstorm wel heftig maar alles was wel in 5 uurtjes achter de rug. En als ik er dus op trug kijk vond ik t cookie! hahaha...

7. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Hej kijk dat vind ik nu toch wel bemoedigend dat er toch meer daarna een spontane bevalling hebben gehad dan een inleiding. Als er nog meer ervaringen zijn hoor ik dat heeeeel graag! :D

8. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Nou, hier 1 met ervaring ;)
    Ben met me dochter met 41 weken en 5 dagen overtijd ingeleid geweest.
    10 uur weeen en daarna half uurtje persen.
    Heb het niet als heel naar ervaren al was ik niet zo blij met het feit dat mijn weeen al in het begin om de minuut waren.
    Een soort weeen storm zeg maar.

Met mijn zoontje was ik 40 weken en 5 dagen overtijd.
    Ik dacht serieus dat ik wel weer ingeleid moest worden.
    Maar nee hoor, om 5 uur 's ochtends 14-7-2005 begon ik wat last te hebben van krampen.
    Ik dacht er nog niets bij....totdat ik het ging bij houden.
    En ja hoor...weeen :D
    Wat was ik blij (dat ik dat ooit nog zou zeggen haha)
    Wat ik daar prettig aan vond was dat de weeen een stuk minder hevig begonnen en ik gewoon nog een paar uur lang van alles heb kunnen doen.
    Lekker lezen....kleertjes nog even opruimen enz...
    Mijn bevalling heeft dan ook intotaal zo'n 4 uurtjes geduurd.
    Voor mij was dat een heel verschil met inleiden.
    Had helaas wel bijna geen persweeen.
    E daar was ik niet zo blij mee.
    Maar goed....of dat nu komt omdat ik niet ingeleid was...tja dat kan ik niet zeggen.
    Maar god zeg...ik hoop dat ik ookmet deze weer uit mezelf weeen krijg.
    Ik sta niet zo te springen om ingeleid te worden.
    Nou meid....je ziet het...het kan dus toch ook al ben je met je eerste ingeleid ;)

9. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Ik heb bij m'n dochter een spontaane bevalling gehad, begon om half acht en toen kwamen ze vrij snel achter elkaar, vk gebeld die kwam om half tien en had ik al 4cm ontsluiting.
    Naar het ziekenhuis gegaan, en om 1uur 'snachts heeft ze m'n vliezen gebroken en daarna is het heel erg vlot gegaan om tien voor drie is ze geboren!
    Dus in totaal ongeveer 7 en een half uur!

Had wel al vroeg voorweeen (met 30 weken al)

Dus ben nu benieuwt hoe deze gaat ;)

jessica

10. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Jouw verhaal geeft de burger moed Linda!
    Ik hoop echt van harte dat deze vanzelf en lekker thuis komt. Ik heb ook enorme weeenstormen gehad en bovendien lag hij met zijn hoofd verkeerd waardoor ik enorme rugweeen kreeg en ze zeiden dat daarom de ontsluiting niet vorderde.
    Bij de eerste heb ik de eerste 3 cm ook uit mezelf gekregen, maar moest dus toch met 42 weken en 2 dagen ingeleid worden.
    Ik duim dus echt keihard dat mijn verhaal verder net zo als die van jou zal zijn ongeveer (bij de eerste trouwens 8 uur infuus en om 7 uur 's avonds geboren na 24 minuten persen, dus achteraf best snel allemaal..)

11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hier nog een met ervaring maar weet niet of je dat heel leuk vind om te horen....

Bij mijn 1e ben ik ingeleid met 42 weken en ze is geboren na 42 weken en 2 dagen.
    Bij mijn 2e zeiden ze: Houd er rekening mee dat het later komt... maarrr.. je weet het nooit. Elke zwangerschap/bevalling is anders.
    Uiteindelijk gebeurde er niets en is de bevalling ingeleid met (ja hoor, weer) 42 weken en Koen is die dag ook geboren.

Gr Otje

12. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    mijn vriendin is bij de eerste ook ingeleid na 40 weken en een paar dagen en bij de 2e is ze gwoon thuis bevallen die was er binnen 3 uur

13. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Tja het is wel duidelijk het blijft gewoon afwachten dus.
    Pff ingeleid met 40 weken en pas 2 dagen later bevallen :confused: oh dat lijkt me echt tien keer niets zeg :( Ik had al weeen en ontsluiting en na het infuus weeenstormen en dus een uur of 11 later bevallen, dus dat ging gelukkig best snel ;)

14. anja1969

anja1969 Actief lid

29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Bij de eerste ben ik ingeleid bij 42 wkn en 2 dagen, de tweede is gehaald met een keizersnee bij 38 weken ivm voorliggende placenta.
    Bij deze zwangerschap gaan we voor een normale, spontane bevalling.

Anja

15. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Eerste ingeleid en gelijk een weeënstorm met nul seconden tussen de Weeën.
    Als ik deze keer weer ingeleid moet worden dan komt er een hele fijne pijstiller bij !

ik hoop van harte op een spontane thuisbevalling

Deel Deze Pagina