Pijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MIss X, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hoi Dames

Daar ben ik weer hoor, heb weer iets raars...
    Ik heb pijn met lopen en het zijn geen steken maar het lijkt meer me botten te zijn. Het is op de hoogte van mijn rechter heup. Maar dan zit het wat dieper..

Iemand ervaring?

2. Niet meer actief

kun je niet wat specifieker zijn. Binnenkant, buitenkant? Dichter bij de schede of meer naar de buitenkant..

Het is normaal dat je pijn hebt bij dit termijn bij het lopen, dat zijn meestal de banden namelijk. Ook met niezen, draaien en plotselingen bewegingen kun je je lol op.

3. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    BI?
    Zo begon het bij mij toch...

4. Niet meer actief

precies.. of bekkenpijn. Bij mij zit het meer in de lies, wel diep en brengt een branderige pijn..

5. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ja het vervelende is dat ik het niet precies weet waar het is, als ik bijv recht gaat hangen met mijn heup voel ik een zeurderige gevoel alsof iets klem zit ofzo. Het is geen rek gevoel of een orgaanpijn gevoel maar echt bot gevoel..
    En het zit aan de binnekant diep, ik kan de pijn niet vanaf buitenaf voelen met drukken ofzo ik voel het ook pas met lopen.

Specifiek genoeg :) Kan het niet zo goed uitleggen heb het nooit gevoeld.

Heb net even een rondje gelopen en het knakt ook een beetje, het zit aan de zijkant net onder of op me bil, binnenin. Hahah sorry hoor ik vraag het wel aan mijn VK.

6. Niet meer actief

zou ik inderdaad even doen... zij kent de verschillende symptomen natuurlijk. Ik ken alleen mijn eigen klachtjes en die komen niet echt overeen met die van jou.

Succes.

7. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Dat is een slimme beslissing, ff bellen ;)

Deel Deze Pagina