Eerste en gelijk de laatste echo..

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mama van Mike, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    mss heb je hetzelfde als ik en bent nog niet zooo ver... bij ons ook geen hartslag te zien en nawelijks een vruchtje, maar een week later alles ok...

2. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

24 sep 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    Ik heb afgelopen donderdag een echo gehad in het ziekenhuis en ook nu was er geen hartslag. Ik heb nu pillen meegekregen die ik eind deze week moet gebruiken mocht er dan niks spontaans op gang zijn gekomen. Ik ben erg blij dat ik deze 2de echo heb gekregen ter controle.. ik moest gewoon voor mezelf duidelijk zien dat er geen hartje klopte.

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

'Fijn' dat je die echo hebt gehad. Ik hoop voor je dat het vanzelf komt, maar anders zijn de pillen er inderdaad nog. Ben je wel goed voorgelicht over wat je kunt verwachten?

Suus

4. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

24 sep 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    er zit nogal een verschil in wat de verloskundige zegt en wat de gynacoloog zegt.. die heeft me gelijk bloed laten prikken zodat ze weten wat mn bloedgroep is, mocht ik teveel bloed verliezen. De verloskundige zegt dat het veel minder bloeden is dan bij een menstruatie..
    Wat kan ik verwachten???

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Minder dan een menstruatie? Nou, niet echt. Je kunt hevige weeën krijgen, maar het kan ook erg meevallen. Dat verschilt per vrouw en per miskraam. Het bloedverlies is doorgaans flink. Dat is op zich niet zorgwekkend. Het hoort erbij. Maar zorg dat je niet alleen bent, en bij te heftig bloedverlies of als je dreigt flauw te vallen dan moet je naar het ziekenhuis. Dat het zo erg wordt hoor je weleens, maar meestal is het effect van cytotec niet zo heftig. Als je er maar op voorbereid bent dat het kan gebeuren. Je mag paracetamol nemen, maar liever geen ibuprofen omdat dat de weeën remt. Een kruik op je buik geeft wat verlichting.

Vraag een paar dagen na de mk altijd om een echo om te kijken of je schoon bent. Dat is echt heel belangrijk.

Suus

Deel Deze Pagina