hoi hoi, ik heb zo te doen met mijn zoontje.. hij is altijd zo vrolijk, lachen, kletsen, en echt naar iedereen! sinds een paar dagen kan hij ook hardop lachen, zo schattig! maar gister heeft hij de eerste entingen gehad, en nu voelt ie zich echt niet fijn! veel huilen, mopperen, onrustig slapen. hij voelt ook warm aan dus ik ga zo even tempen want ik denk dat ie koorts heeft. gistermiddag was hij zo hard aan het huilen, ik kreeg hem niet getroost. ik gebruik kinderparacetamol en dat helpt wel, maar ik vind het zo zielig! soms krijg ik tussen het huilen door nog een lachje maar verder is hij één hoopje ellende. hebben nog meer mama's deze ervaring met de eerste enting? en is de volgende ook zo heftig? groetjes Marieke
Thijs was na de enting huilerig, hangerig en had verhoging/koorts. Bij de vorige inentingen heb ik druppels van VSM Tujababy gegeven. Hij had nergens last van gehad, zelfs geen verhoging. Je moet er wel van te voren mee beginnen, missschien iets voor de volgende keer!
Ach gossie, zielig he zo'n kleine hummel. Ik heb tuja baby druppels van VSM gegeven. Hier begin je 2 dagen voor de prikjes mee en je geeft ook nog 2 dagen na de prikjes. Ik moet zeggen dat mijn meisje nagenoeg geen last heeft gehad. Ze was alleen wat slaperiger en dronk iets minder goed haar flesjes leeg. Bij de volgende inenting gebruik ik het zeker weer. We hebben hier geen paracetamol nodig gehad.
Dat is een goede tip!! ik ga vanmiddag gelijk even langs de drogist om het te halen. Remco krijgt volgende week zijn 2e prikjes en hoewel hij weinig last had van de eerste ben ik bang dat het nu anders gaat worden. Gelukkig is dit homeopatisch dus baad het niet schaad het niet.
Ik ken het hoor vond het vreselijk. Liet iemand anders meegaan want zat bij het CB nog harder te huilen dan hij. Krijsen joh! Echt door merg en been! Zielig hoor...
Ik ben erg benieuwd hoe het straks is het mijn kleine poppetje. Vandaag de eerste prikjes gehad en tot nu toe slaapt ze al 2.30 uur, iets wat ik niet van haar ken.
Bij mijn zoontje was het helaas net zo heftig. Koorts, en de hele nacht alleen maar huilen. Dat was bij de inenting van 2 maanden. Van die van 3 en 4 maanden had hij geen last. Maar van die met 9 maanden (ofzo?) had hij wel weer last, ook koorts en ziekerig...
Wat zielig voor Ties Hopelijk gaat het snel beter en helpen die druppels volgende keer! Mijn zoon heeft er ook veel last van gehad. Veel huilen/koorts etc. Mijn dochter heeft er nu helemaal geen last van gehad ze sliep alleen wat meer (nog meer)
Nou gisteren wat jengelig en heel erg veel slapen. In de avond 37.8 dus iets verhoging en nog altijd niet haar oude zelf. Vanmorgen kreeg ik weer een big smile toen ze me zag en ze is weer helemaal de oude.
Jacob was op de dag van de prikjes 's middags erg huilerig, heb toen kinderparacetamol gegeven. 's Avonds had hij 37,7 en heeft hij nog paracetamol gehad. De volgende dag was alles weer zoals normaal gelukkig. Ik vond het zo verschrikkelijk zielig toen hij zijn prikjes kreeg, hij moest ook erg hard huilen.
Kyra heeft nu 2x haar entingen gehad en allebei de keren reageerde ze hetzelfde: veel huilen, hangerig, bij mama willen liggen, verhoging (geen koorts) en veel slapen. Het is zo zielig om te moeten aanzien, maar het is wel een teken dat de entingvloeistof goed opgenomen wordt en dat het dus wel werkt. Wij moeten morgen weer voor de 3e (en voorlopig laatste) prikken. Lekker vertroetelen dus
hier heeft het hangerig zijn uiteindelijk 2 dagen geduurd... gister was hij weer zichzelf gelukkig. weer lekker veel lachen en kletsen. de volgende enting krijgt hij op een dag waarop ik smiddags moet werken en Ties dus naar de gastouder gaat. zal ik het verzetten?
Ja ik zou het verzetten! Kan je kindje "lekker" op mama hangen als dat nodig is. Zelf zrg ik altijd dat ik dezelfde dag en de volgende dag vrij ben. Vaak zijn dan de klachten weer over.
ja ook ik zou het verzetten. Vind het belangrijk dat een kindje wat zich niet lekker voelt bij mama of papa kan zijn. En helemaal als het is door pijnlijke prikken. Hoeveel mg paracetamol mogen ze hebben trouwens? Ik kreeg 30mg te horen maar weet het niet meer zeker.