Ernstige complicaties bij slachtoffer mazelen | Volg het nieuws terwijl het gebeurt Hopelijk opent het ogen maar dat zal wel niet. Er zullen eerst doden moeten vallen
nee zulke ogen zitten helaas vol met stroop ofzo hier is het ook flink raak hoor. school van 250 zijn er al meer dan 75 ziek. dit artikel gaat ook over de streek waar ik woon trouwens
Van de griep is toch algemeen bekend dat daar elk jaar mensen aan overlijden?! Edit: Jaarlijks gaan er 250 tot2000 mensen dood aan de griep of gevolgen van de griep. Vandaar dat mensen die al een mindere weerstand hebben de griepprik kunnen halen.
Ik wilde bij Gelderland op vakantie gaan...maar ik twijfel nu best wel De jongste heeft nog niet de 2e prik gehad
Je kan toch vervroegd die prik laten doen nu? Hier volgens mij wel. Ik woon hier in een christelijk dorp... Mijn meisje had 2 dagen geleden rode vlekjes, koorts en alles maar omdat we niet weten wat dat precies geweest is wil ik toch die vervroegde prik gaan doen denk ik.
Hahaha is zo maar eer dat het hier is. De grens van de bijbelbelt is hier nog een stuk vandaan hoor. Vooral aan deze kant van arnhem (doetinchem) maak ik me voorals nog niet druk.
Dan wonen wij denk ik heel vlakbij elkaar want die school staat volgens mij een paar dorpjes verderop..
ok, nee misschien valt het mee Nee de vervroegde prik lijkt me niet nodig voor ons. Wij wonen in Friesland en ik hoop dat het over ons heen waait...
Met hoeveel maanden worden ze hier voor ingeend? Mijn dochter is nu 8,5 maanden en hoeft pas met 11 maanden weer een prik.
Toegevoegd: 29-06-2013 05:43Vijf kinderen die besmet zijn met de mazelen, liggen volgens het RIVM doodziek in het ziekenhuis. Dat meldt het AD. Het RIVM zegt dat twee kinderen hersenvliesontsteking hebben en twee andere kinderen een longontsteking. Van het vijfde kind is niet duidelijk welke complicaties er zijn.Eerder was al bekend geworden dat in het Land van Heusden en Altena een patiënt met mazelen in het ziekenhuis ligt, maar het is niet duidelijk of dat een van deze vijf kinderen is.GeloofsovertuigingBij tien kinderen zijn nu complicaties vastgesteld, schrijft het AD. Vijf liggen er dus in het ziekenhuis. Bij de andere vijf kinderen zouden de complicaties minder ernstig zijn.De mazelen is een zeer besmettelijke ziekte. Het virus is vooral uitgebroken in gemeenten waar mensen hun kinderen uit geloofsovertuiging niet laten inenten.